ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز

به گزارش فروش برتر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از ارتقای رتبه این دانشگاه در رتبه بندی تایمز اطلاع داد.

ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز

گزارش گروه استان ها خبرنگاران، دکتر علیرضا کیاست درباره رتبه بندی نو دانشگاه چمران اهواز اعلام کرد: رتبه بندی تایمز یکی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها است که قسمتی از اطلاعات مورد احتیاج خود را از دانشگاه ها، قسمتی دیگر را از نظرسنجی ها و اطلاعات پژوهشی و بعلاوه مقدار استنادات به مقالات علمی را نیز از پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس کسب می نماید.

وی اضافه نمود: رتبه بندی تایمز عملکرد دانشگاه ها را بر مبنای پنج معیار آموزش، پژوهش، ارجاعات، ارتباط با صنعت و روابط بین الملل آنالیز می نماید و دانشگاه شهید چمران اهواز از سال 2019 در این رتبه بندی حضور دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از فرایند رو به رشد این دانشگاه در سه سال گذشته در رتبه بندی تایمز اطلاع داد و اضافه نمود: بر اساس رتبه بندی سال 2022 تایمز توانسته ایم رتبه 66 در بخش ارتباط با صنعت را کسب کنیم.

کیاست، گفت: از میان یک هزار و 662 دانشگاه و موسسه علمی که در رتبه بندی تایمز حضور دارند نیز دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه 1200-1001 را به دست آورده است.

وی عنوان نمود: بر اساس ارزیابی تایمز در بخش آموزش رتبه 510، در بخش پژوهش رتبه 781، در بخش ارجاعات رتبه یک هزار و 256، در بخش ارتباط صنعت رتبه 66 و در بخش روابط بین الملل نیز رتبه یک هزار و 572 را کسب نموده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1637

به "ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید