آنری: گاهی باید هر 2 دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید!، در قرنطینه آشپزی می کنم

به گزارش فروش برتر، ستاره سابق آرسنال روزهای جالب و عجیبی را پشت سر می گذارد.

آنری: گاهی باید هر 2 دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید!، در قرنطینه آشپزی می کنم

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، تیری آنری، ستاره سابق موناکو و سرمربی فعلی تیم مونترال ایمپکت از علایق و زندگی خودش در دوران قرنطینه خانگی سخن گفت.

او در این باره گفت: از خواب بیدار می شوم، کار، آشپزی، کمی استراحت و دوباره کار می کنم. گاهی اوقات برخی از بازی هایی را که قبلا تماشا نموده ام را می بینم. برخی مواقع استراحت می کنم و مجددا هنگامی که شب می گردد، آشپزی می کنم. به نظر می رسد شما باید هر 2 دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید. معمولا شما به عنوان فوتبالیست یا مربی در خانه نیستید و زیاد آشپزی نمی کنید. پس اکنون که در خانه هستید باید ظرف ها را بشویید و خانه را تمیز کنید. به غیر از این مسائل، سعی می کنم تا جایی که می توانم از خودم مراقبت و تناسب اندامم را حفظ کنم.

آنری ادامه داد:یک ماه و نیم وقت داشتیم آماده شویم و تاکتیک های تیم و چیزی که از گذشته در ذهن بازیکنان باقی مانده را تغییر دهیم. سرمربی قبلی از بازیکنان خواسته بود با شیوه ای که خودش دوست دارد، بازی نمایند. باید ذهنیت آن ها را تغییر دهم. این فرایند کمی زمان بر است و طول می کشد. در این زمینه من همواره به یورگن کلوپ اشاره می کنم. 3 سال و نیم وقت احتیاج بود تا او بتواند کاری که الان در حال انجامش است را رقم بزند. توانسته ایم به جایی که خواستارش هستیم، برسیم. مراحل اولیه را طی نموده ایم. نباید بیش از حد هیجان زده شویم. بچه ها کار خود را شروع کردند و آنچه ما خواستارش هستیم را درک نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 674

به "آنری: گاهی باید هر 2 دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید!، در قرنطینه آشپزی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری: گاهی باید هر 2 دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید!، در قرنطینه آشپزی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید