آبگرفتگی معابر در ایلام خسارتی نداشت

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت: به سبب بارش شدید باران در دو روز گذشته به ویژه در شب گذشته برخی از معابر و منازل مسکونی در ایلام دچار آبگرفتگی شدند.

آبگرفتگی معابر در ایلام خسارتی نداشت

صادق طیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام، اظهار کرد: گروه های امداد و نجات هلال احمر استان ایلام همیشه در مواقع بحرانی و خاص در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: در شب گذشته به سبب بارش شدید باران در مناطقی از استان ایلام در شهر ایلام نیز معابر و خیابان ها و پیاده روهای شهر ایلام دچار آبگرفتگی شدید شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام شرح داد: شش گروه امداد ونجات از جوانان هلال احمر استان ایلام شب گذشته در سطح استان فعال بودند و به مردم و نیازمندان کمک می کردند و با کمک این گروه های امدادی معابر و راه های بسته شده با سرعت بازگشایی شدند.

وی گفت: در برخی از مناطق شهر ایلام که در راستا سیل بندها قرار دارند مانند محله های رزمندگان ، جانبازان و میدان گل ها و میدان میلاد برخی از منازل دچار آبگرفتگی شدند.

طیبی عنوان کرد: در این آبگرفتگی ها خسارت چندانی وجود داشت و با اقدام به موقع تیم های امدادی مستقر در سطح شهر توانستیم آب های وارد شده به منازل را به سرعت خارج کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 769

به "آبگرفتگی معابر در ایلام خسارتی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبگرفتگی معابر در ایلام خسارتی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید