شرایط خوزستان شکننده است ، نگران افزایش بستری ها هستیم

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مرز بین شرایط نارنجی و قرمز باریک است و شرایط خوزستان شکننده است.

شرایط خوزستان شکننده است ، نگران افزایش بستری ها هستیم

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: در روزهای بعد از تعطیلات، نگرانی ما این است که افرادی که از مسافرت برگشته اند در دورهمی های خانوادگی حضور یابند یا دید و بازدیدهایی داشته باشند و موجب انتقال بیماری شوند. از این افراد خواهش می کنیم چند روزی به مهمانی نفرایند و از پذیرش مهمان نیز خودداری کنند تا در صورت ابتلا، علائم بیماری در آن ها بروز پیدا کند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: نگرانی ما از این بابت است که این مسافرت ها، بروز بیماری و موارد بستری که تقریبا شرایط با ثباتی دارند را افزایش دهد. فرایند بستری در شهرهایی که از شرایط قرمز خارج شده اند، تا حدودی کاهشی شده است و نگران هستیم مسافرت ها، این شرایط را به خطر بیندازد.

ابول نژادیان شرح داد: مرز بین شرایط نارنجی و قرمز باریک است و شرایط خوزستان شکننده است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: از حضور مردم در خانه در روز طبیعت و همکاری سایر ارگان ها که در این زمینه تلاش کردند، تشکر می کنیم. امیدواریم فرایند افزایش بروز بیماری در کشور کنترل شود تا مسئله ای در کمبود تخت بیمارستانی نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1361

به "شرایط خوزستان شکننده است ، نگران افزایش بستری ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوزستان شکننده است ، نگران افزایش بستری ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید