مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی

به گزارش فروش برتر، خبرگزاری خبرنگاران-همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه، ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی استان آذربایجان شرقی، در حال برگزاری است.

مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛سخنگوی این شرکت با اعلام این مطلب گفت: امسال بر اساس تصمیمات متخذه در کارگروه استانی مقابله با مسمومیت ناشی از گازها، اطلاع رسانی و آموزش نکات ایمنی گاز طبیعی در بین دانش آموزان به عنوان مهم ترین سفیران آگاهی در خانواده و جامعه به صورت گسترده آغاز شده و ادامه دارد.

غلامرضا قنبری با اشاره به تولید محتواهای علمی و آموزشی بر پایه پروژه های پژوهشی شرکت گاز استان اضافه کرد: بر اساس نیازسنجی های صورت پذیرفته، محتواهای آموزشی نکات ایمنی و مصرف بهینه در قالب انیمیشن، نمایش نامه، داستان و ... تدوین و با توجه به شرایط کرونایی و در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق صفحات مجازی و برنامه نرم افزاری شاد ویژه مدارس، به صورت گسترده ارائه گشت.

وی شرح داد: هدف از تمامی اقدامات کارشناسی و تلاش های بی وقفه، تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی مربوط به خطرات سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی بوده و حفظ جان هم استانی های عزیز درقبال خطرات جانی و مالی، برای فعالان عرصه اطلاع رسانی شرکت گاز مهم و حیاتی می باشد.

قنبری درخصوص مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه، گفت: این مسابقه با هدف سنجش میزان آگاهی دانش آموزان از خطرات ناشی از گاز طبیعی و میزان اثربخشی محتواهای تولیدی در این آگاهی بخشی بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اظهار داشت: دانش آموزان عزیز می توانند از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه از طریق لینک مسابقه منتشر شده در گروه/کانال مدارس به آدرس https://survey.porsline.ir/s/1jgyxpe/ در این مسابقه شرکت نمایند. قرعه کشی 18 فروردین سال 1400 مصادف با روز جهانی بهداشت بوده و به 300 نفر از برندگان جایزه اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1267

به "مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید