لطفی: برنامه ریزی های لیگ خیلی اذیت مان می کند، می توانستیم 3 امتیاز را حفظ کنیم

به گزارش فروش برتر، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل پیکان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.

لطفی: برنامه ریزی های لیگ خیلی اذیت مان می کند، می توانستیم 3 امتیاز را حفظ کنیم

به گزارش خبرنگاران، سعید لطفی در نشست خبری بعد از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل پیکان که به تساوی یک - یک انجامید، گفت: قبل از هر چیز باید یک خسته نباشید به بچه های مان بگویم که مردانه جنگیدند، مخصوصاً با فشردگی بازی های اخیر. این یک معضل برای ما شده است. یک بازی انجام می دهیم و 30 روز بازی نمی کنیم و به یکباره در 10 روز سه بازی برای مان می گذارند. ما بُعد مسافت هم داریم باید دو سه ساعت به اهواز بیایم و از آنجا اگر پرواز گیرمان بیاید سفر کنیم. این مسئله خیلی تیم ما را اذیت می کند. امیدوارم در برنامه ریزی ها دقت بیشتری شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به آقای تارتار و تیم پیکان هم خسته نباشید می گویم. آنها خیلی خوب کار کردند و مثل ما تلاش شان را به کار گرفتند. بازی خوبی را شاهد بودیم دو تیم جنگیدند و بچه های ما تمام توان شان را گذاشتند. توانستیم از موقعیت مان استفاده کنیم، ولی یک گل هم خوردیم. فکر می کنم می توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم، ولی به هر حال فوتبال است و هر نتیجه ای ممکن است رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1532

به "لطفی: برنامه ریزی های لیگ خیلی اذیت مان می کند، می توانستیم 3 امتیاز را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفی: برنامه ریزی های لیگ خیلی اذیت مان می کند، می توانستیم 3 امتیاز را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید