فوتبال ایران شش ماه سرنوشت ساز پیش رو دارد، نباید فرصت را از دست بدهیم

به گزارش فروش برتر، امیر حاج رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تاکیدهای کارلوس کی روش مبنی بر حمایت و همدلی همه باشگاه ها و جامعه فوتبال برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: ما 6 ماه گذشته را از دست داده ایم. کی روش آن زمان برنامه ای برای آماده سازی تیم ملی داشت که بنا به دلایلی عملی نشد. ولی حالا اگر می خواهیم حضوری آبرومندانه و امیدوارانه در جام جهانی داشته باشیم، نباید 6 ماه آینده را از دست بدهیم.

فوتبال ایران شش ماه سرنوشت ساز پیش رو دارد، نباید فرصت را از دست بدهیم

وی اضافه نمود: تمرینات پرفشار، اردوهای آماده سازی، حضور تمام ملی پوشان در ادوهای تیم ملی، تعامل با کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسائلی از این دست باید توسط فدراسیون فوتبال مدیریت گردد و کادر فنی هم تمرکزش را روی برنامه های آماده سازی و فنی بگذارد.

کارشناس فوتبال ایران به شرح خود درباره حضور امیدوارنماینده ایران در جام جهانی پرداخت و یادآور شد: مفهوم حضور امیدوارنماینده این نیست که امیدوار باشیم از گروهمان صعود کنیم. به هر حال وقتی تیم ملی آماده تر باشد می توانیم جانانه تر بازی کنیم. مصداق این موضوع هم هفته گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رخ داد، جایی که سه تیم دورتموند، ناپل و آرسنال 12 امتیازی شدند ولی ناپل به خاطر تفاضل گل کمتر از صعود بازماند. با این حال طرفداران ناپل به هیچ عنوان خجالت زده نیستند چون بازیکنانشان در این مسابقات جنگیدند.

حاج رضایی ادامه داد: من هم همین را می خواهم. تیم ملی باید در جام جهانی بجنگد و اگر هم نتوانست صعود کند، اتفاق بدی رخ نداده است.

وی با تاکید بر اینکه باید 6 ماه آینده را دریابیم، اظهار داشت: مسئولان باید به ندای مردم؛ مردمی که همواره پشتوانه و حامی تیم ملی بوده اند پاسخ بدهند و باز برای آماده نشدن تیم ملی بهانه های آنچنانی نیاورند.

حاج رضایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اختلاف نظر باشگاه ها با تیم ملی برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش، توضیح داد: سرمربی تیم ملی باید با مدیران و مربیان باشگاهی تعامل و مصاحبه داشته باشد. ولی نکته مهم تفهیم اهمیت موفقیت ملی است. باید به همه تفهیم گردد که همه چیز در موفقیت تیم ملی ذوب گردد. البته باشگاه ها هم اهداف خودشان را دارند ولی هدف آنها به بزرگی تیم ملی نیست. همه باید درک نمایند و با تیم ملی همکاری داشته باشند تا بتوانیم در جام جهانی در حد و اندازه خودمان ظاهر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 573

به "فوتبال ایران شش ماه سرنوشت ساز پیش رو دارد، نباید فرصت را از دست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران شش ماه سرنوشت ساز پیش رو دارد، نباید فرصت را از دست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید