شوکه شدن مرد با دیدن پیتون بزرگ در گاراژ

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - مار پیتون 30 کیلوگرمی که در گاراژ پرسه می زد موجب وحشت مرد تایلندی شد.

شوکه شدن مرد با دیدن پیتون بزرگ در گاراژ

به گزارش خبرنگاران، مرد تایلندی با دیدن مار پیتون 13 فوتی (4 متری) که وارد خانه اش شده بود شوکه شد. شوچارت سوواچارت در ساعت 1 بامداد روز دوشنبه پس از برخاستن از خواب به گاراژ رفته بود که با این صحنه روبرو شد. سر و صدای سگ وی که بی وقفه ادامه داشت موجب شد تا او برای بررسی علت آن به گاراژ سر بزند. این مرد 63 ساله پس از بازکردن درب گاراژ با یک مهمان ناخوانده که یک مار 30 کیلوگرمی بود روبه رو شد. وی بلافاصله با مرکز کنترل حیوانات تماس گرفت و از آن ها برای شکار مار کمک خواست. این اتفاق در شهر پاتایای تایلند رخ داد.

شوچارت به پاتایا میل گفت: من خوابیده بودم که با سر و صدای سگم از خواب بیدار شدم. وارد گاراژ شدم و یک پیتون بزرگ را دیدم که وارد گاراژ شده بود. چون قادر به شکار این مار نبودم بلافاصله با مرکز کنترل حیوانات تماس گرفتم و کمک خواستم.

ماموران مرکز کنترل حیوانات پس از حضور در خانه شوچارت این مار را در مدت 15 دقیقه شکار کردند. در تصاویری که منتشر شده ماموران را در حال شکار و انتقال این حیوان نشان می دهد. بنا به این گزارش این مار 66 پوند (30 کیلوگرم) وزن داشت. ماموران پس از شکار این خزنده را در جنگل های اطراف رها کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1522

به "شوکه شدن مرد با دیدن پیتون بزرگ در گاراژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوکه شدن مرد با دیدن پیتون بزرگ در گاراژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید