در آستانه سال جدید طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی پیرامون شهر اجرا می گردد

به گزارش فروش برتر، خبرگزاری خبرنگاران-طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی جاده ها و معابر پیرامون کلانشهر تبریز اجرا می گردد.

در آستانه سال جدید طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی پیرامون شهر اجرا می گردد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛علیرضا اصغری با اعلام این خبر اضافه کرد : با توجه به قرار گیری در آستانه سال جدید و لزوم پاکسازی و زیباسازی شهر در استقبال از عید نوروز طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی تخلیه شده در جاده ها و مسیل های پیرامون کلانشهر تبریز اجرا می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز توضیح داد : متاسفانه علیرغم نظارت مکرر توسط تیم های بازرسی مناطق مختلف شهرداری و سازمان مدیریت پسماند همیشه شاهد رهاسازی و تخلیه نخاله های ساختمانی در جاده های اطراف کلانشهر تبریز و محلات حاشیه ای هستیم که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل می سازد.

وی گفت : این طرح از خاتمه هفته دوم اسفند با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی می شود.

اصغری در ادامه با اشاره به فعالیت های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در موضوع مدیریت نخاله های ساختمانی کلانشهر تبریز گفت : روزانه بالغ بر 3500 تن نخاله ساختمانی فراوری می شود که بخش عمده ای از آن در دو نخاله گاه مجاز در جاده باباباغی و مایان تخلیه می گردند.

وی اعلام نمود : با عنایت به گسترش کلانشهر تبریز از ضلع شرقی آن و افزایش ساخت و ساز در این مناطق، نخاله گاه های مجاز در این محدوده ایجاد خواهد شد که در صورت شروع به کار آنها، زوائد بصری و تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر کمتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1273

به "در آستانه سال جدید طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی پیرامون شهر اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آستانه سال جدید طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی پیرامون شهر اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید