داور شوک بزرگی به ما وارد کرد، حق به حقدار رسید

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی امشب در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه 4 امتیاز در دو بازی از ذوب آهن گرفتند، اضافه نمود: در صحنه اخراج بازیکن ما، بدون اینکه نیرویی به مهاجم ماشین سازی وارد گردد داور خطا می گیرد و به بازیکن ما کارت قرمز نشان می دهد، نمی دانیم کدام مرجع باید رسیدگی کند.

داور شوک بزرگی به ما وارد کرد، حق به حقدار رسید

وی با بیان اینکه برای بازی امروز دنبال سه امتیاز بودیم، اضافه نمود: هفته اول 2 امتیاز از ما گرفته شد. متأسفانه شوک عجیبی به تیم وارد شد و بازیکن ما بدون اینکه فشاری به فوروارد ماشین سازی وارد کند اخراج شد.

رضایی با تاکید بر اینکه قضاوت را بر عهده کارشناسان امر می گذارم، گفت: اگر تند صحبت کنیم بحث محرومیت را مطرح و صحبت از عدم حضور در بازی های بعد می نمایند.

وی با اشاره به اینکه نقدها را باید به چه کسی بگوییم، گفت: فاصله داور وسط تا صحنه خطا خیلی زیاد بود، یاری داور که نزدیک بود، هیچ چیزی اعلام نکرد ولی داور وسط قاطعانه خطا اعلام و بازیکن ما را اخراج می نماید.

رضایی ادامه داد: حداقل یک هماهنگی جزئی باید بین داور کنار و وسط وجود داشته باشد. در ملاقات قبلی مانند همین اتفاق که در دقیقه یک رقم خورد در دقیقه 90 تکرار شد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان سپس با تاکید بر اینکه امروز حق به حقدار رسید و توانستیم یک امتیاز از تبریز کسب کنیم، اضافه نمود: در بازی قبل 2 گل زدیم و در این بازی هم با وجود اینکه 10 نفره بودیم، گل زدیم و فکر می کنم هیچ مسئله ای در خط حمله نداریم.

وی با بیان اینکه در ملاقات امروز باید سه امتیاز را کسب می کردیم، گفت: امروز بازیکنان با تمام وجود 95 دقیقه جنگیدند و دویدند و به تساوی رسیدیم. قانع به این تساوی نیستیم و باید سه امتیاز را می گرفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1104

به "داور شوک بزرگی به ما وارد کرد، حق به حقدار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور شوک بزرگی به ما وارد کرد، حق به حقدار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید