خبرنگاران تمرین در خانه سهم قهرمان دوچرخه سواری دنیا در مبارزه با کرونا

به گزارش فروش برتر، زنجان - خبرنگاران - قهرمان دوچرخه سواری ایران و دنیا گفت: در شرایط فعلی، تمرین در خانه می تواند سهم ورزشکاران کشور در مبارزه با ویروس کرونا باشد و من نیز با ماندن در خانه و انجام تمرینات لازم نقش خود را در این پویش ملی ایفا خواهم کرد.

خبرنگاران تمرین در خانه سهم قهرمان دوچرخه سواری دنیا در مبارزه با کرونا

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مهدی سهرابی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: شرایط کنونی ایجاب می نماید با ماندن در خانه که به نظر بهترین شیوه و راه حل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است به جنگ این میهمان ناخوانده برویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هدف شکست کرونا است و به همین منظور نیز اغلب مردم از قشرهای مختلف ازجمله ورزشکاران پای کار آمده اند تا به نوبه خود در شکست دادن این بیماری خطرناک سهمی داشته باشند، گفت: این روزها، همه باید به فکر هم بوده و در کنار یکدیگر باشند و برای مقابله با این ویروس در یک صف واحد قرار گیرند.

کاپیتان سابق تیم ملی دوچرخه سواری ایران با تاکید براینکه ماندن در خانه حداقل کاری است که مردم می توانند در مقابله با این ویروس انجام دهند، گفت: مردم باید خود را قرنطینه نمایند و حتی الامکان از خانه ها بیرون نیایند و اجازه دهند تا تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسوؤلان در شکست دادن ویروس کرونا به نتیجه برسد و خود نیز سلامت بمانند.

سهرابی با بیان اینکه عدم ترک خانه به عنوان راه حلی خوب و مطمئن، حفظ سلامت خود و خانواده و همچنین حمایت از پزشکان و پرستارانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شب و روز برای مداوا و درمان مبتلایان به ویروس کرونا کوشش و فعالیت می نمایند، تاکید نمود: پزشکان و پرستاران و نیروهای خدماتی، آرزو دارند جای بهبودیافتگان از این بیماری مجدد پر نشود.

وی اضافه کرد: ماندن در خانه در واقع تشکر از کسانی است که در خط مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشته اند و با ایثار و فداکاری وصف ناپذیری در کوشش هستند تا با درمان مبتلایان، این ویروس را مغلوب خود ساخته و پیروز میدان شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 531

به "خبرنگاران تمرین در خانه سهم قهرمان دوچرخه سواری دنیا در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمرین در خانه سهم قهرمان دوچرخه سواری دنیا در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید