تمامی سالن های ورزشی در استان قزوین تعطیل شدند

به گزارش فروش برتر، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تمامی سالن های ورزشی در سطح استان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

تمامی سالن های ورزشی در استان قزوین تعطیل شدند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، عباس علایی مقدم گفت: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است و جا دارد همه بر این موضوع متمرکز شویم.

وی اعلام کرد: کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز پر جمعیت می تواند از شیوع این بیماری به شدت جلوگیری کند از این رو کوشش نموده ایم با تصمیم مدیران استان از فعالیت های خطرساز جلوگیری گردد.

علایی مقدم اضافه کرد: پس از تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی استان قزوین تصمیم گرفته شد تمامی سالن های ورزشی خصوصی و دولتی و استخرها تا سرانجام هفته تعطیل گردد.

وی گفت: از شهروندان نیز انتظار می رود در مکان های شلوغ و حمل و نقل عمومی از دست زدن به چشم و دهان خود خودداری کنند و پس از دست زدن به وسایل عمومی در اولین فرصت ممکن نسبت به شست و شوی دست ها اقدام کنند.

طبق آخرین گزارش ها تا به امروز حدود هشت نفر مشکوک به بیماری کرونا در استان قزوین تحت آزمایش قرار گرفته اند اما هنوز هیچ مورد قطعی از آلودگی به این ویروس در استان گزارش نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 612

به "تمامی سالن های ورزشی در استان قزوین تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی سالن های ورزشی در استان قزوین تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید