برترین مکان های توریستی در ژاپن

به گزارش فروش برتر، سالها قبل جمعی از سامورایی های ژاپنی کوشش کردند که با جنگ ها و کشور گشایی های خود دنیا را فتح نمایند. شاید این جریان امکان پذیر نشد اما امروزه شاهد این هستیم که ژاپن دنیا را با تکنولوژی و خودروهای سواری و موتور های خود فتح نموده است. این ملیت تمامی نشانه های یک تمدن مقتدر و باستانی را دارا است و با سنت ها و فرهنگ ریشه دار و عمیق خود به عنوان یک مقصد ایده آل و فوق العاده برای انواع تورمسافرتی محسوب می گردد به گونه ای که می توان چنین گفت که تورژاپن از پر فروش ترین های آژانس های مسافرتی است.

برترین مکان های توریستی در ژاپن

1- Tokyo

توکیو مرکز کشور ژاپن است که برترین مکان برای کسانی است که از شهرهای پر جمعیت و مدرن لذت می برند . این شهر نه تنها به خاطر بزرگی و جمعیت زیاد خود معروفیت دارد بلکه منظره ها زیبای باغ شکوفه های گیلاس در فصل بهار یا مغازه های ماهی فروشی سنتی tuskiji را در خود جای داده است. توکیو شهری است که تمدن و فرهنگ باستان را با عصر مدرن و تکنولوژی تلفیق نموده است. تنها قدم زدن در خیابان های این شهر فعال و پرجنب و جوش می تواند یک فعالیت انرژی زا برای شما به حساب بیاید می توانید تور یک روزه منحصر به فردی را در این شهر تجربه کرد. زمانی که این شهر به اوج شلوغی و فعالیت خود می رسد برترین مکان برای توریست ها است. باغ ملی Shinjuku goyen از دیگر مجذوب کنندهیت هایی است که می توانید با ترتیب دادن تور طبیعت گردی از آن لذت ببرید.

2-nara

این شهر که با نام heijo نیز شناخته شده است زمانی اولین مرکز ژاپن بوده است که در سال 710 بنیان گذاری شده است. زمانی که دولت به وسیله صومعه بوداییان مورد تهدید نهاده شد ودر سال 784 به عنوان مرکزnagaoka انتخاب شد. این شهر حدود 1 ساعت با کیوتو فاصله دارد که به خاطر بزرگترین و قدیمی ترین معابد در ژاپن از معروفیت بسیار بالایی در بین توریست ها برخوردار است و سالانه اندازه بالایی توریست و توریست را به سوی خود می کشاند و برترین منطقه برای گردشگران تور مسافرتی ژاپن است. معروف ترین این معابد معبد todaiji است به خاطر ساختمان های معلق خود و طبیعت بینظیر خود معروفیتی عالی در منطقه را به خود اختصاص داده است.

3-takayama

توریست هایی که بعد از شلوغی و جنب و جوش شهرهای بزرگ ژاپن در پی مکانی برای استراحت و به دست آوردن ارامش هستند ضروری است که از منطقه زیبا و خاص hida-takayama بازدید نمایند. این منطقه مکانی است که گردشگران تور یک روزه می توانند در آن شاهد زندگی اصیل و روستایی ژاپنی باشند. این شهر در قسمت شمالی کوه های ژاپن واقع شده است که به خاطر وجود قدیمی ترین شهرها در ژاپن معروفیت دارد. زیباترین بخش این شهر قدیمی sanmachi نام دارد که متشکل از سه خیابان باریک با ساختمان های چوبی است . این منطقه بنابر طبیعت مجذوب کننده و خاص خود از نقاط محبوب گردشگری در ژاپن است و به وسیله انواع تور مسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد.

4-hiroshima

جزیره Honshu یکی از شهرهای به نسبت نوساز است. این شهر با قدمتی کمتر از 500 سال در این منطقه احداث شد. این شهر در بمباران در 6 اگوست 1945 به صورت کامل از بین رفت. این شهر در حال حاضر به عنوان یکی از مجذوب کنندهیت های توریستی ژاپن است و به عنوان یکی از یادگار های جنگ ژاپن همچنان مورد بازدید قرار می گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1965

به "برترین مکان های توریستی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان های توریستی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید