با بهترین شهرهای آمریکا از نظر معماری آشنا شوید

به گزارش فروش برتر، آمریکا سومین کشور بزرگ در دنیا، با توجه به وسعت جغرافیایی است که به لحاظ فرهنگی، شکل و ساختار شهری در نقاط مختلف، تفاوت های بسیاری دارد. این تفاوت ها خود عاملی مهم در بوجود آمدن مکان هایی بسیار دیدنی در اغلب نقاط کشور بوده که بعضی از آن ها بخصوص با توجه به معماری منحصر بفرد و خارق العاده ای که دارند جز نقاطی هستند که دیدن آن ها بشدت به گردشگران توصیه می گردد. با توجه به وسعت بسیار زیاد آمریکا و همچنین تعداد بسیار زیاد بناهای خاص و حیرت انگیز، شاید دیدن تمام نقاط آن برای گردشگران کار راحتی نباشد. بطور کلی برای آن ها که علاقمند به آسمان خراش های خیره کننده، بناهای تاریخی معروف و ساختمان های خاص و مطرح هستند، در شهرهای معروف آمریکا می توانند به دیدن این نقاط بروند. در نظر داشته باشید که گردشگری در بهترین شهرهای آمریکا خود احتیاج به حداقل چند هفته دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زیباترین شهرهای آمریکا آشنا شویم.

با بهترین شهرهای آمریکا از نظر معماری آشنا شوید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

نیویورک

نیویورک بهترین نقطه برای دیدن تعدادی از بهترین، خارق العاده ترین و چشمگیرترین ساختمان ها در دنیا است. تنها در مرکز این مورد از شهرهای معروف آمریکا ساختمان هایی با معماری بی نظیر چون آسمان خراش 319 متری کرایسلر (Chrysler)، کتابخانه عمومی نیویورک، کلیسای جامع سنت پاتریک، ساختمان امپایر استیت (The Empire State)، ایستگاه قطار گرند سنترال که بزرگترین و البته شلوغ ترین ایستگاه مرکزی قطار شهر در نیویورک بوده و تالار کارنگی جای دارند. ساختمان امپایر استیت به سبک آرت دکو و توسط شرو، لمب و هرمون در سال 1931 تکمیل شد. هزینه بلیط بازدید از این برج زیبا برای بزرگسالان نفری 37دلار است. در قسمت شرقی موزه هنر Metropolitan را خواهید دید. در قسمت بالاتر مرکز رزها برای زمین و فضا را می بینید که این مرکز بخشی از موزه تاریخ طبیعی آمریکا بوده و در قسمت جنوبی با ساختمان معروف فلتیرون Flatiron روبرو خواهید شد.

واشنگتن

اگرچه نیویورک خانه ای بسیار زیبا برای بهترین دستاوردهای معماری است، اما واشنگتن خانه ای برای ساختمان ها و بناهای یادبود با دستاوردهای تاریخی مهم در منطقه بشمار می آید. به عنوان نمونه 4 بنای یادبود در بخش غربی در امتداد یکدیگر واقع شده که به وسیله جهت پیاده راه در فاصله ای کم می توانید تمام آن ها را ببنید، بنای یادبود لینکلن، بنای یادبود ویتنام، بنای یادبود جفرسون و بنای یادبود واشنگتن. کاخ سفید در نزدیکی محل بنای یادبود واشنگتن واقع شده و بنایی است که توسط جیمز هوبان، معمار ایرلندی بر پایه معماری نئوکلاسیک در مساحتی حدود 5100 متر مربع، طراحی و ساخته شد. کاخ سفید تورهای بازدید رایگان دارد، اما باید توسط یکی از اعضای کنگره یا سفارت برای بازدیدکنندگان بین المللی درخواست داده گردد. ساختمان کنگره نیز هچون کاخ سفید در سال 1800 احداث و مورد بهره برداری نهاده شد. بازدید از این ساختمان البته نه از تمامی بخش هایش، آزاد و رایگان بوده، اما حتما احتیاج به یک راهنمای تور اختصاصی برای بازدید از بنای مشهور این مورد از بهترین شهرهای آمریکا خواهید داشت. در قسمت شمال این مورد از شهرهای معروف آمریکا نیز کلیسای ملی واشنگتن نهاده شده که دومین کلیسای بزرگ کشور است.

شیکاگو

برای دیدن معماری های بی نظیر و دنیای در تمامی سطح شهر شیکاگو بهترین راه اجاره قایق های کروز به همراه راهنما در یک جهت 90 دقیقه ای است. در این جهت بخش بزرگی از معماری خارق العاده این مورد از زیباترین شهرهای آمریکا را خواهید دید. این برنامه توسط بنیاد معماری شیکاگو تهیه شده و در این جهت که بر روی رودخانه شیکاگو برگزار می گردد، اطلاعات مربوط به بیش از پنجاه ساختمان به شما ارائه شده و هزینه برای هر نفر 50 دلار است. از ساختمان های مشهوری نظیر برج ویلیس (the Willis Tower)، برج تریبون (TribuneTower)، دفتر قدیمی اداره پست، برج آب Sofitel، برج لیک پوینت (Lake Point)، مرکز هنکوک (the John Hancock) می توان در این جهت دیدن کرد. پس از کروز به سمت موسسه هنری شیکاگو که یکی از بزرگترین مراکز نمایش هنری این مورد از زیباترین شهرهای آمریکا هست، خواهید رفت.

سانفرانسیسکو

با تشکر از تب طلا (Gold rush) در سال 1849 که تا امروز به لحاظ معنوی همچنان در نزدیکی دره سیلیکون ولی ادامه دارد، سانفرانسیسکو خانه بعضی از بزرگترین و بی نظیرترین معماری های آمریکایی است. هیچ کدام به بزرگی و عظمت گلدن گیت (Golden Gate)، پل معلق حیرت آوری که از زمان تکمیلش در سال 1937 به نماد آمریکا تبدیل شده، نیستند. برای دیدن نماهایی زیباتر از این بنا، آن را از ساحل بیکر یا زمین کریکت کریسی در بخش جنوبی تماشا کنید و با تله کابین به سمت پایین شهر بروید و هتل فیرمونت (Fairmont) متعلق به سال 1907 را ببینید. چه هوادار بیس بال باشید و چه نباشید، از استادیوم غول ها (Giants Stadium) بازدید کنید که تجربه ای شگفت انگیز بحساب می آید. بدون اغراق، گوشه و کنار این مورد از بهترین شهرهای آمریکا پر از بناهای قدیمی و جدید شگفت انگیز بوده که برای دیدن همه آن ها شاید احتیاج به سال ها زندگی در آن باشید!

منبع: همگردی
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 502

به "با بهترین شهرهای آمریکا از نظر معماری آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با بهترین شهرهای آمریکا از نظر معماری آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین شهرهای آمریکا از نظر معماری آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید