با آمادگی کامل فرایند ارائه خدمات در هرمزگان در حال اجرا است

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان همزمان با بارندگی های گسترده از مناطق مختلف شهر بندرعباس بازدید و شرایط معابر و خیابان ها را مورد آنالیز قرار داد.

با آمادگی کامل فرایند ارائه خدمات در هرمزگان در حال اجرا است

استاندار هرمزگان از نزدیک از فرایند اقدامات جهت برطرف آبگرفتگی و ارائه خدمات توسط دستگاه های اجرایی، بازدید نمود.

فربدون همتی ساعتی پیش(20 دی ماه) پس از بازدید از مناطق مختلف شهر بندرعباس همزمان با بارندگی های گسترده، بیان کرد: بارندگی های گسترده و فراگیر در سراسر استان هرمزگان از دیشب شروع شده و حدود 48 ساعت ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی خوب ستاد مدیریت بحران در استان و همه شهرستان ها، پیش بینی های لازم از قبل اجرا شده و هماهنگی میان دستگاه ها جهت ارائه خدمات اجرا شده است.

استاندار هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم استان، اضافه نمود: مردم نیز به توصیه های ایمنی توجه داشته و از ترددهای غیرضروری خودداری کردند.

همتی توضیح داد: با توجه به تمامی تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده و همچنین همکاری مناسب مردم توانسته ایم شرایط را به خوبی مدیریت و اقدامات لازم را به موقع انجام دهیم.

وی با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی و ستادهای مدیریت بحران در سراسر استان، اظهار داشت: تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد احتیاج جهت ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 498

به "با آمادگی کامل فرایند ارائه خدمات در هرمزگان در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آمادگی کامل فرایند ارائه خدمات در هرمزگان در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید