این زن از دکمه لباس وحشت دارد !!!

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: تقریبا همه مردم جهان دکمه ها را بخش ساده ای از لباس می دانند اما لوئیسا فرانسیس به قدری از این اشیا می ترسد که با دیدن آن ها پا به فرار می گذارد.

این زن از دکمه لباس وحشت دارد !!!

ترس غیرعادی او از 7 سالگی آغاز شد. در آن سن لوئیسا در یک بازی که در آن دکمه های لباس به کار رفته بود به شدت ترسید و این ترس تا کنون همراه با او به جای مانده است.

البته ترس لوئیسا فقط شامل دکمه نیست بلکه فکر کردن به هر جسم گرد و پلاستیکی می تواند به شدت آرامش روانی این زن را به هم بزند.

لوئیسا یک دختر 7 ساله دارد که بر عکس مادرش به هیچ وجه از اشیای گرد پلاستیکی نمی ترسد. با این حال این زن همیشه برای خود و دخترش لباس های بدون دکمه می خرد تا از نزدیک با این اشیا روبرو نگردد.

حتی همه دوستان و آشنایان لوئیسا متوجه بیماری خاص او شدند و به همین علت اگر کسی بخواهد برای این زن یا دخترش لباس هدیه بخرد، می داند که نباید هیچ دکمه ای روی آن به کار رفته باشد.او می گوید: من واقعا درک می کنم که دکمه ها کاملا بی خطر هستند و ضرری برای سلامت انسان ندارند اما شکل و ظاهر این اشیا به شدت در نظر من ترسناک هستند و من نمی توانم آن ها را در نزدیکی خود تحمل کنم.در حال حاضر خانم فرانسیس در کلاس های روان درمانی حاضر می گردد تا بتواند با تمرین و مشاوره با این بیماری عجیب کنار بیاید. او امیدوار است بعد از درمان بتواند به اشخاصی که به بیماری شبیه او دچار هستند کمک کند.از زمان آغاز جلسات مشاوره شرایط لوئیسا بسیار بهتر از قبل شده است اما او هنوز هم نمی تواند به این اشیا دست بزند و در فاصله نزدیکی از آن ها قرار بگیرد.

منبع: برترین ها
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1527

به "این زن از دکمه لباس وحشت دارد !!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این زن از دکمه لباس وحشت دارد !!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید