ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ سوم شد

به گزارش فروش برتر، هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ در روسیه با کسب 37 نشان طلا، نقره، برنز و کسب مقام سوم تیمی برای ورزشکاران ایرانی به انتها رسید.

ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ سوم شد

به گزارش ­­خبرگزاری صدا و سیما از مسکو؛ هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ که با حضور 2700 ورزشکار در رده های مختلف سنی در دو بخش آماتور و حرفه ای در جریان بود، با کسب مقام سوم تیمی و 37 نشان رنگارنگ برای ورزشکاران ایرانی به کار خود سرانجام داد.

در بخش حرفه ای، مصطفی رنجبر در وزن 110 کیلوگرم و پیمان ماهرپور در فوق سنگین با شکست رقبای قدرتمند خود توانستند نشان طلای این دوره از مسابقات را کسب نمایند.

تیم 22 نفره پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، حضوری پرقدرت از خود به نمایش گذاشتند.

سید داود مرتضوی، پیمان ماهرپور، مصطفی رنجبر، ولید خواجه، سعید نادری، سید محمد حسن نورالدینی، احمد کاروانی، ابوالفضل سیردانی، حامد حیدری، مهرداد جمالی، حامد فتاحی پور، پدرام نامجو، عباس فتحی، حامد حیدری، محمدرضا شکری، جابر اسدزاده، علیرضا رشیدی و خانم رها اسدی در رده نوجوانان، اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1748

به "ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید