آتش به جان یک بانک خصوصی در ساری

به گزارش فروش برتر، با کوشش آتش نشانان حریق در قسمتی از زیر زمین یک بانک خصوصی در ساری مهار و اطفا شد.

آتش به جان یک بانک خصوصی در ساری

به گزارش خبرنگار از ،دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری، گفت:اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی به وسیله سیستم اعلام حریق یک بانک خصوصی به سامانه 125 آتش نشانی ساری اعلام شد.

او اضافه نمود: با دریافت این گزارش، بلافاصله آتش نشانان از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان 18 دی ساری اعزام شدند.

دومیرکلایی گفت: آتش سوزی در قسمتی از زیرزمین بانک که انبار و بایگانی پرونده ها بوده رخداد و در حال سرایت به دیگر قسمت ها بود.

او به سرعت عمل آتش نشانان و کوشش بی وقفه آنان در مهار و اطفای آتش سوزی اشاره نمود و اضافه نمود: آتش نشانان به سرعت با بستن دستگاه تنفسی و بکارگیری تجهیزات حفاظت فردی، با استفاده از تجهیزات اطفایی مانع گسترش حریق و سرایت آن به سایر نقاط شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: در این عملیات 3 دستگاه خودروی آتش نشانی از دو ایستگاه یک و سه و 12 مامور آتش نشان و فرماندهان عملیاتی حضور داشتند که پس اطفای کامل حریق با عملیات ایمن سازی، لکه گیری و تهویه مکان به ماموریت خود انتها دادند.

دومیرکلایی با تاکید بر اینکه سیستم اعلام حریق در کاهش خسارت ها تاثیر بسزایی دارد، در مورد علت حادثه گفت: علت حادثه در دست آنالیز است.

آتش به جان 2 خودرو در ساری + تصاویرسمنبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 791

به "آتش به جان یک بانک خصوصی در ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش به جان یک بانک خصوصی در ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید