82درصد پاکستانی ها از عملکرد دولتشان راضی هستند

به گزارش فروش برتر، براساس نتایج یک نظرسنجی جدید در پاکستان، 82 درصد مردم از اقدامات دولت این کشور در مدیریت شیوع ویروس کووید-19 رضایت دارند و 18 درصد نیز اقدامات دولت در مهار کرونا را کافی ندانستند.

82درصد پاکستانی ها از عملکرد دولتشان راضی هستند

رسانه های پاکستانی روز چهارشنبه نتایج نظرسنجی جدید موسسه گالوپ درخصوص ارزیابی عملکرد دولت در مدیریت ویروس کرونا را منتشر کردند. این نظرسنجی با مشارکت سازمان آمار پاکستان و موسسه نظرسنجی گیلانی انجام شد.

براساس این نظرسنجی که بین ماه های مارس و آوریل گذشته انجام شد، دولت پاکستان صرفاً به طراحی نقشه راه و یا صدور بیانیه مرتبط با مبارزه با کرونا بسنده نکرده بلکه عملکرد موثر این کشور در مهار این ویروس موجب رضایت مردم بوده است.

در این میان از اقشار مختلف مردم در شهرهای پاکستان درخصوص نظر آنان به عملکرد دولت این کشور در مهار ویروس کرونا پرسش شد که به اعتقاد بیشتر آنان، دولت برای مهار ویروس کرونا در جهت درست حرکت می کند.

موسسه بین المللی گالوپ بیان نمود: میزان رضایت مردم پاکستان از عملکرد دولت در نظرسنجی ماه مارس 60 درصد بود و سپس در ماه آوریل سطح رضایت مردم از اقدامات ضدکرونایی به 82 درصد افزایش پیدا کرد. 18 درصد مردم نیز از اقدامات دولت پاکستان علیه کرونا ابراز عدم اطمینان کردند.

این موسسه جهانی نظرسنجی اعلام شده را همزمان با پاکستان در 17 کشور از جمله آمریکا، ژاپن، روسیه، ایتالیا، آلمان، کره جنوبی، هند و مالزی به اجرا گذاشت و موضوع جالب توجه این است که پاکستان از میان این 17 کشور از نظر رضایت مردم نسبت به عملکرد دولت در برابر کرونا، در رده چهارم قرار گرفت.

موسسه گالوپ پیش تر اعلام کرده بود که 68 درصد مردم پاکستان از اعمال محدودیت ها و طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مهار کرونا در این کشور حمایت کردند.

براساس نتایج این نظرسنجی که بیستم فروردین ماه گذشته منتشر شده بود،سه نفر از هر چهار شهروند این کشور ویروس کرونا را تهدید بالقوه علیه خود می دانند درحالی که 74 درصد از پاکستانی ها نسبت به انتها این بیماری تا خردادماه سال جاری (ژوئن) خوشبین هستند.

شمار بیماران کرونایی در شهرهای مختلف پاکستان به 22 هزار و 550 نفر رسیده و تا به امروز 526 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 790

به "82درصد پاکستانی ها از عملکرد دولتشان راضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "82درصد پاکستانی ها از عملکرد دولتشان راضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید