کشتار جمعی ساکنان روستایی در منبج سوریه

به گزارش فروش برتر، دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (سه شنبه) از اقدام نیروهای ترکیه ای در کشتار دسته جمعی ساکنان روستایی تحت تصرف کردها در حومه منبج خبر داد.

کشتار جمعی ساکنان روستایی در منبج سوریه

به نقل از ارم نیوز، این گزارش پس از آن اعلام شد که پایگاه نظامی ترکیه خانه های غیرنظامیان را در روستای قرط ویران با توپخانه و خمپاره هدف قرار داد و در پی این حملات، پنج تن از جمله چند کودک کشته و بیش از 10 تن از جمله چند زن و کودک زخمی شدند.

دیده بان حقوق بشر سوریه گفت که نیروهای ترکیه ای همچنان این روستا و روستاهای مجاور را از چند مکان هدف قرار می دهند و روزانه هواپیماهای شناسایی ترکیه در حریم هوایی این منطقه به پرواز در می آیند.

از سوی دیگر، نیروهای سوریه دموکراتیک، محل حضور نیروهای ترکیه ای و گروه های حامی آن را در حومه شمالی حلب هدف قرار دادند، اما اخباری از تلفات انسانی در میان این نیروها منتشر نشده است.

ازسوی دیگر، در پی انفجار یک موتورسیکلت بمب گذاری شده در روز دوشنبه که منجر به کشته و زخمی شدن 27 تن در راس العین انجامید، منابع محلی گفتند که نیروهای ترکیه ای و گروه های حامی آن گشت زنی های امنیتی خود در شهر راس العین را بیشتر کرده اند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 916

به "کشتار جمعی ساکنان روستایی در منبج سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتار جمعی ساکنان روستایی در منبج سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید