کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کم کرد؟

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه آمار جراحی های زیبایی بینی علی رغم شیوع کرونا، فرایند چندان کاهشی نداشته است، گفت پیشنهاد پزشکان برای دختران جهت انجام جراحی بینی 16 سال تمام و برای پسرها 18 سال تمام است.

کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کم کرد؟

به گزارش روابط عمومی انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی ایران، شهریار لقمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری سومین وبینار ماهانه بزرگان رینوپلاستی ایران درباره فرایند جراحی های بینی در کشور گفت: گرچه شیوع بیماری کرونا بر آمار جراحی های زیبایی بینی تاثیر داشته ولی این تاثیر شدید نبوده است.

وی با اشاره به اینکه جراحی بینی در حال حاضر در کشور ما تبدیل به یک رفتار مورد قبول و یک هنجار شده است، گفت: جراحی بینی در کشور ما در حال حاضر مرز و محدودیت جنسیتی، اقتصادی و سنی ندارد و زنان و مردان در شرایط اقتصادی مختلف و سنین مختلف متقاضی انجام جراحی زیبایی بینی هستند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی درباره مخاطرات عمل رینوپلاستی گفت: ابتدا بهتر است خطر تعریف شود ، اگر منظور خطر جانی است؛ ریسک و خطر جانی در این عمل بسیار پایین است و در حد اعمال کوچک الکتیو است، ولی گاهی درصد کمی از بیماران رضایت لازم را نسبت به نتیجه ظاهری جراحی زیبایی بینی ندارند ،در این مورد باید به این نکته توجه داشت که بخش بزرگی از بیماران ناراضی ، به این نکته توجه ندارند که نمی توان برای همه افراد یک نوع جراحی زیبایی بینی را انجام داد چرا که بسته به ضخامت پوست بینی و نسبتهای صورت نتیجه مورد انتظار متفاوت شود.

البته باید توجه شود که جراحی زیبایی بینی عمل سخت و پیچیده ای است که نیاز به علم روز و تجربه کافی دارد و متقاضیان این عمل بهتر است در انتخاب جراح دقت بالا داشته باشند تا کمتر دچار نارضایتی شوند.

دکتر شهریار لقمانی درباره حداقل سن مناسب برای انجام جراحی بینی گفت: این مسئله در جوامع مختلف بر اساس میانگین سن بلوغ متفاوت است. در کشور ما پیشنهاد بیشتر جراحان پلاستیک برای دختران جهت انجام جراحی بینی حداقل 16 سال تمام و برای پسرها حداقل 18 سال تمام است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1201

به "کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کم کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کم کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید