چشم امید استقلالی ها به موفقیت تراکتور، پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی

به گزارش فروش برتر، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز (پنج شنبه) با 4 بازی دیگر پیگیری می شود.

چشم امید استقلالی ها به موفقیت تراکتور، پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر با 4 بازی دیگر پیگیری می شود که در مهم ترین این بازی ها، پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است و سپاهان به مصاف تراکتور می رود.

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک ساعت 15:00

دو تیمی که این فصل از لیگ یک به رقابت های لیگ برتر راه پیدا کردند، برای بار دوم در لیگ به مصاف هم می فرایند. این دو تیم تا اینجای کار شرایط تقریبا یکسانی دارند. مس رفسنجان با 24 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ واقع شده است و آلومینیوم اراک با 23 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارد. آلومینیوم تا اینجای کار با تغییرات قابل توجهی در جایگاه سرمربی روبرو شده است و در حال حاضر، علیرضا منصوریان هدایت این تیم اراکی را برعهده دارد.

کسب سه امتیاز با توجه به نزدیکی امتیازات و جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر، می تواند اتفاقات خوبی را برای هر یک از این دو تیم رقم بزند و باید دید تقابل تفکرات منصوریان و ربیعی به کجا خواهد کشید.

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان ساعت 15:00

پرسپولیس که صدرنشین رقابت های لیگ برتر است، چندی پیش پنجره جابجاییی اش باز شد و در حال حاضر از بازیکنانی که تازه به خدمت گرفته است، می تواند استفاده کند. سرخ پوشان پایتخت تا اینجای کار توانستند اسکلت بندی اصلی تیم خود را حفظ کنند و باخرید چند بازیکن در جابجایی تیم خود را تقویت کنند. با این حال شاگردان یحیی گل محمدی به مصاف تیمی می فرایند که شرایط خیلی خوبی در این فصل از رقابت های لیگ برتر ندارد.

نفت مسجد سلیمان تا اینجای کار با 20 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ قرار دارند. این تیم به تازگی فردین رابط را به صورت قرضی از استقلال به خدمت گرفته است و با باز شدن پنجره نقل و انتقلات، این تیم شرایط بهتری پیدا کرده است. این تیم در 3 بازی گذشته خود مقابل حریفان خود متوقف شده است و باید دید شاگردان داریوش یزدی مقابل سرخ پوشان پایتخت می توانند عملکرد متفاوتی از خود نشان دهند یا خیر.

سپاهان - تراکتور ساعت 15:30

تقابل این دو تیم، به نوعی مهم ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به شمار می رود. سپاهان با 34 امتیاز در جایگاه دوم جدول واقع شده است و در صورت پیروزی در این بازی منتظر لغزش پرسپولیس است تا بتواند دوباره به صدر جدول لیگ برشود. از طرفی دیگر چشم استقلالی ها به تراکتور است و آبی های پایتخت منتظر یک نتیجه مطلوب از تراکتور هستند تا بتوانند فاصله خود را با بالای جدول کمتر کنند.

تراکتور در این مدت با اخبار ضد و نقیضی روبرو بوده است و در این مدت برآورد های زیادی در خصوص جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه مطرح شده بود که در نهایت این دو بازیکن در تراکتور ماندنی شدند و باید دید شاگردان رسول خطیبی مقابل سپاهان چه عملکردی از خودشان برجای می گذراند.

صنعت نفت آبادان - پدیده ساعت 16:30

پدیده که دوباره به نام قبلی خود بازگشته است، در این مدت با حاشیه های زیادی روبرو شده است و بحث مالکیت این باشگاه همچنان یکی از مهم ترین مسائلی است که همچنان صورت مشخصی پیدا نکرده است. از طرفی دیگر بحث انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال هنوز نهایی نشده است و این اتفاقات باعث شده شاگردان مهدی رحمتی با تمرکز ناکافی به مصاف صنعت نفت آبادان بفرایند.

در مقابل شاگردان سیروس پورموسوی با 24 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند و به نسبت تیم پدیده شرایط آرام تری را تجربه می کنند. البته در این مدت بحث جدایی طالب ریکانی کاپیتان این تیم در رسانه ها مطرح شد که باشگاه اعلام کرد این بازیکن در صنعت نفت ماندنی خواهد بود و با این وجود باید دید چه تیمی می تواند نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1305

به "چشم امید استقلالی ها به موفقیت تراکتور، پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم امید استقلالی ها به موفقیت تراکتور، پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید