پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی های ما عادت نموده است، تیم های لیگ دنبال ایستادن روبه روی ما بودند

به گزارش فروش برتر، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که بعضی تیم های لیگ فزونی در ماجرای کرونا مقابل پرسپولیس ایستاده بودند تا این تیم قهرمان نشود.

پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی های ما عادت نموده است، تیم های لیگ دنبال ایستادن روبه روی ما بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی درباره برگزاری چهارمین جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: به طرفداران پرسپولیس و باشگاه عظیم مان تبریک می گویم. چهارمین قهرمانی خیلی سخت بود و البته خیلی مهم که توانستیم به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه تیمش مقابل ذوب آهن باخت و اینکه حفظ روحیه تیم قهرمان سخت است، گفت: خیلی کوشش کردیم تا جام را هفته آخر اهدا نمایند، اما به دلیل نزدیک شدن به ماه محرم نشد. با این حال حفظ روحیه تیم قهرمان سخت بود. به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم و باید به بازیکنان و عوامل تیم خودمان هم تبریک بگویم که قهرمانی مهمی را به دست آوردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. شاید خیلی ها فکر نمایند قهرمان شدن آسان است، اما هر روز فشار و تنش داشتیم و منتظر خبرهای بد بودیم. مدیران قبلی هم باید بهتر عمل می کردند تا بازیکنان و کادر هر روز از من نپرسند که آیا کسر امتیاز می گردد یا پنجره نقل وانتقالات بسته خواهد شد. به هرحال این تیم باید حفظ گردد. این بازیکنان باید حفظ شوند و از طرفی به یحیی گل محمدی هم تبریک می گویم که این قهرمانی را با تیم پرسپولیس به عنوان فرزند باشگاه کسب کرد.

پیروانی درباره اینکه ورزشکاران احتیاج به انگیزه دارند تا بتوانند موفقیت کسب نمایند، گفت: آرامش و انگیزه برای هر قهرمانی می تواند باعث رشد گردد. آرامش باشد، انگیزه هم می آید. اگر از نظر ذهنی مشکل داشته باشید به هدف تان نمی رسید. به طرفداران تبریک می گویم. فکر می کنم استادیوم آزادی هم به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است. این استادیوم سال هاست شاهد جشن قهرمانی ماست.

وی درباره لغو شدن تونل قهرمانی ذوب آهن برای پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه گفت: قرار بود تونل بزنند. در جلسه قبل از بازی این را گفتند، اما به یکباره پشیمان شدند. بعضی تیم ها در مسئله کرونا به دنبال این بودند که روبه روی ما بایستند تا لیگ برگزار نگردد. منظورم ذوب آهن نیست، اما فشار روی ما زیاد بود. ما دنبال برگزاری بازی ها بودیم و لیگ برگزار گردید تا قهرمانی را به طرفداران مان تقدیم کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شرایط پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش چه شد، گفت: دستیاران آقای برانکو طلب شان پرداخت شد و کمی از طلب برانکو را هم پرداخت کردیم. پنجره ها بسته نمی گردد و کسر امتیاز هم نمی گردد. شأن باشگاه پرسپولیس باید حفظ گردد و این مسئله هم مربوط به مدیران گذشته بود.

پیروانی درباره شرایط تست های کرونای تیم پرسپولیس گفت: سه روز پیش مجدداً تست دادیم و جزو باشگاه هایی بودیم که پروتکل ها را رعایت کردیم. به جز یک بازیکن و دو نفر از عوامل کنار تیم، هیچ کس مبتلا نشد. امیدوارم همه بیماران و مبتلایان به کرونا هم بهبود پیدا نمایند.

وی درباره حضور تیم پرسپولیس در جشن قهرمانی گفت: پیراهنی است که چهار جام روی آن نقش بسته و پشت آن هم عدد چهار نوشته شده است. بچه ها یکی یکی می آیند و آخرین نفر هم سیدجلال حسینی کاپیتان تیم جام را بالای سر می برد. ما دوست داشتیم که با پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببریم و کوشش هم کردیم. ما همواره برای شادی طرفداران پرسپولیس کوشش می کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند که راهی تیم آنتورپ شده است گفته مدال قهرمانی او را کنار بگذارند، گفت: بیرانوند هم برای تیم ما خیلی زحمت کشید. پیراهن و مدال او محفوظ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 925

به "پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی های ما عادت نموده است، تیم های لیگ دنبال ایستادن روبه روی ما بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی های ما عادت نموده است، تیم های لیگ دنبال ایستادن روبه روی ما بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید