پرسپولیس خوب کرد با نساجی و ذوب آهن بازی نکرد

به گزارش فروش برتر، بیژن ذوالفقارنسب درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان گفت: به نظرم الآن یکی از لحظات سخت و حساس برای کادرفنی پرسپولیس است. انتظارات خیلی از این تیم بالاست، اما چند بازیکن اصلی در اختیار کادرفنی نیست و تنها چیزی که فکر می کنم پرسپولیس می تواند روی آن حساب کند، انرژی و غیرتی است که بازیکنان ایرانی در روز های سخت دارند.

پرسپولیس خوب کرد با نساجی و ذوب آهن بازی نکرد

وی اضافه کرد: پرسپولیس برای حفظ آبروی خود به فینال می رود و امیدوارم به جام قهرمانی هم دست یابد، ولی کار بسیار سختی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره لغو دیدار های اخیر پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب آهن و دوری این تیم از شرایط مسابقه شرح داد: من احساس می کنم این تیم کار خوبی کرد در این دو مسابقه به میدان نرفت، به این دلیل که بازی های پرسپولیس پخش می شود و حریفان می توانستند از شرایط این تیم آگاه می شوند. الان پرسپولیس یک تیم ناشناخته برای حریف است، هر چند اطلاعاتی از بازی های قبلی این تیم دارند، ولی تیم کنونی پرسپولیس نسبت به بازی های قبل تغییراتی دارد و به نظرم اگر برای حریف ناشناخته باشد، بهتر است.

ذوالفقارنسب در خصوص غیبت چند بازیکن تأثیرگذار این تیم در بازی فینال نیز گفت: همانطور که گفتم امیدوارم پرسپولیس نتیجه خوبی به دست بیاورد، ولی اگر هم پیروز نشود باید یاد بگیریم به موقع یارگیری کنیم و جانشین های مناسب در تیم مان داشته باشیم. باید تمام نهاد ها هم کمک کنند تا کننده های کشورمان نتایج خوبی به دست بیاورند.

وی در خصوص اینکه در روز های گذشته مسئولان مختلفی از جمله وزیر ورزش و شهردار تهران در اردوی پرسپولیس حاضر شدند، مطرح نمود: این ها نوش دارو است! آن ها باید قبلا از تیم حمایت و پشتیبانی می کردند، ولی بازهم جای تشکر دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1148

به "پرسپولیس خوب کرد با نساجی و ذوب آهن بازی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس خوب کرد با نساجی و ذوب آهن بازی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید