ونگر: اِزار جای خالی رونالدو را پرنخواهد کرد، رئال مادرید هنوز ادن واقعی را ندیده است

به گزارش فروش برتر، سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال معتقد است ادن اِزار نمی تواند جای خالی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را پرکند.

ونگر: اِزار جای خالی رونالدو را پرنخواهد کرد، رئال مادرید هنوز ادن واقعی را ندیده است

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر که در زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری آرسنال بارها بازی ادن اِزار را در چلسی از نزدیک دیده بود، معتقد است هواداران رئال مادرید هنوز آن ادن اِزار واقعی را ندیده اند. این هافبک بلژیکی که در این تابستان در انتقالی 100 میلیون یورویی از چلسی جدا و به رئال مادرید ملحق شد، در رجحان 4 بر 2 رئال مادرید مقابل گرانادا در هفته هشتم لالیگا اولین گل زده و اولین پاس گل خود با پیراهن کهکشانی ها را به ثبت رساند.

ونگر در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی این اسپورت درباره ستاره بلژیکی سفیدپوشان مادریدی گفت: اِزار پاسخی به نیازهای رئال مادرید خواهد بود، اما قطعاً جای خالی رونالدو را پرنخواهد کرد. ادن قادر نخواهد بود با این سبک بازی رئال مادید 50 گل در یک فصل به ثمر برساند. آنها نیاز به گلزنی دیگر در رئال مادرید دارند چون کریم بنزما اکنون 32 ساله است و اگر آنها مهاجم جوان دیگر کنار او داشته باشند که بتواند گلزنی کند، شاید عملکردشان هم بهتر شود.

وی اضافه کرد: ادن اِزار بازیکنی استثنایی است که می تواند موقعیت های گلزنی خلق کند و گاهی اوقات هم خودش در بازی های بزرگ تمام کننده خوبی است. به نظرم اِزار ترسی از کسی ندارد و رئال مادرید هنوز اِزار واقعی را ندیده است. او به لحاظ فیزیکی هنوز در وضعیت ایده آلی نیست به همین خاطر بر این باورم که با روی فرم آمدن ادن، هواداران رئال مادرید اِزار واقعی را خواهند دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 256

به "ونگر: اِزار جای خالی رونالدو را پرنخواهد کرد، رئال مادرید هنوز ادن واقعی را ندیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: اِزار جای خالی رونالدو را پرنخواهد کرد، رئال مادرید هنوز ادن واقعی را ندیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید