وجدان سیاستبازان آمریکا کجاست

به گزارش فروش برتر، در هفته گذشته آمار روزانه موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا از 46 هزار نفر فراتر رفت. همزمان کاخ سفید نیز از ابتلای به این بیماری مصون نماند، طوری که از هفتم اکتبر تعداد مبتلایان به کرونا در کاخ سفید به 34 نفر افزایش یافت و چهره های مهمی مانند رئیس جمهور آمریکا به کروناویروس آلوده شدند.

وجدان سیاستبازان آمریکا کجاست

به گزارش خبرنگاران، پس از این اتفاق در کاخ سفید، گزارش شد که کروناویروس به پنتانگون هم رسیده و یک مقام گارد ساحلی نیز به کرونا مبتلا شده است.

عدم مصونیت کاخ سفید و پنتاگون از ابتلا به کرونا قابل یپش بینی بود و این نتیجه قرار دادن منافع شخصی سیاستمداران بالاتر از علم و جان مردم است. این امر همچنین ثابت کرده است که سیاست پیشگیری از کرونا در آمریکا یک شکست تمام عیار است.

در واقع، با نگاهی به سابقه مقابله با کرونا در آمریکا مردم متوجه خواهند شد که منافع سیاسی، دروغ ها و شایعات جزو عوامل ریشه ای مرگ بیش از 210 هزار نفر ناشی از کرونا در آمریکا و ابتلای بیش از 7.6 میلیون نفر به کرونا در آن کشور است. در سال انتخاباتی، سیاستبازان آمریکا تنها به چگونگی کسب امتیاز بیشتر در انتخابات اهمیت می دهند و هرگز تلاشی برای کنترل اپیدمی نکرده اند. بنابراین، آن ها از ابتدای شیوع کرونا در راستای کم رنگ کردن مساله اپیدمی، پنهان کردن حقیقت، انتشار اطلاعات کذب و انداختن مسوولیت به گردن سازمان بهداشت جهانی تلاش کرده اند.

با این حال، برای مردم آمریکا، تاریک ترین زمان هنوز فرا نرسیده است. آنتونی فاوسی متخصص ارشد بیماری های عفونی آمریکا هشدار داده است، اگر در فصول پاییز و زمستان به خوبی با شیوع بیماری کرونا برخورد نشود تعداد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا ممکن است به 400 هزار نفر برسد. آیا واقعا سیاستمداران آمریکایی می خواهند شاهد مرگ تعداد بیشتری از افراد بی گناه باشند؟

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1024

به "وجدان سیاستبازان آمریکا کجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجدان سیاستبازان آمریکا کجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید