واگذاری 70 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: 70 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کل کشور واگذار شده است.

واگذاری 70 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور

جهت دریافت خدمات دیزاین ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حسین انواری در حاشیه واگذاری 35 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کاشان با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد را ساخت واحد های مسکونی و تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان در شهر و روستاها است، اظهار کرد: هر سال بر اساس اعتباراتی که در اختیار داریم، واحدهای مسکونی برا مدجویان ساخته می گردد و در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: بخشی از هزینه ساخت این واحد ها از محل اعتبارات کمیته امداد و بخشی دیکر از محل یاری های خیرین و آورده های مدجویان تامین می گردد.

رئیس کمیته امداد کشور از جمله برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) را توانمند سازی خانواده ها ذکر کرد و گفت: ما سال جاری جشن خودکفایی 120 هزار خانوار را داریم.

وی خاطر نشان کرد: این جشن برای کسانی برگزار می گردد که به خودکفایی رسیده اند و درآمد آنها به اندازه ای است که می توانند زندگی خود را تامین نموده و از پوشش یاری های مادی کمیته امداد خارج می شوند.

انواری اشتغال زائی مددجویان را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد واظهار کرد: سال جاری 140 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد نموده ایم و با یاری تسهیلات بانکی و اعتبارات کمیته امداد این افراد به خودکفایی می رسند.

وی از اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی اطلاع داد و اضافه نمود: این پیشنهاد به دولت شده که در صورت تامین منابع می توانیم این فرصت شغلی را در حوزه روستائی و شهرهای زیر 20 هزار نفر و در مناطق شهری ایجاد کنیم.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 677

به "واگذاری 70 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 70 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید