واکنش پیرلو به دیدار رئیس باشگاه یوونتوس با آلگری

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره دیدار رئیس این باشگاه و سرمربی سابق بانوی پیر که شائبه بازگشت وی به تورین را شکل داده است، اظهارنظر کرد.

واکنش پیرلو به دیدار رئیس باشگاه یوونتوس با آلگری

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو می گوید خیلی نگران دیدار اخیر رئیس باشگاه یوونتوس و ماسیمیلیانو آلگری نیست، چرا که آن را یک دیدار عادی میان دو دوست می داند.

روز یکشنبه بود که دیدار آندره آ آنیلی با آلگری جنجال ساز شد و همین موضوع به شایعات درباره اخراج پیرلو و بازگشت سرمربی پیشین یوونتوس به تیمی که سال 2019 از آن اخراج شد، شدت بخشید. در این میان بسیاری از رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که بازی خانگی امشب (چهارشنبه) یوونتوس برابر ناپولی آخرین فرصت پیرلو برای جلب رضایت آنیلی است و باخت در این بازی با اخراج او همراه خواهد شد.

پیرلو در نشست خبری پیش از این بازی درباره دیدار آنیلی و آلگری و اینکه درباره آن چه نظر یا موضعی دارد، گفت: هیچ موضعی ندارم! قبل از اینکه این داستان ها شکل بگیرد، رئیس باشگاه شخصاً درباره حرف و حدیث هایی که ممکن است به خاطر دیدارش با آلگری شکل بگیرد به من هشدار داده بود. آنیلی و آلگری با یکدیگر دوست هستند.

سرمربی بانوی پیر اضافه کرد: جدا از فوتبال مسائل دیگری مانند رفاقت هم هست که می تواند دو آدم را کنار هم بیاورد. اگر قرار باشد از دیدار هر دو نفر چنین برداشتی گردد پس اگر من هم یک شب با پائولو مالدینی (مدیر ورزشی میلان) شام بخورم، روز بعد همه خواهند گفت که او مرا برای مربیگری در میلان می خواهد. علاوه بر فوتبال، دوستی و رفاقت هم می تواند دو نفر را کنار هم بیاورد. پس دیدار اخیر آلگری و آنیلی برای من اتفاقی خیلی عادی است.

تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی امشب از ساعت 21:15 به وقت تهران، دیداری معوقه از هفته سوم سری A را برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1343

به "واکنش پیرلو به دیدار رئیس باشگاه یوونتوس با آلگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پیرلو به دیدار رئیس باشگاه یوونتوس با آلگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید