واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودرو

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه 559 هزار خودروی حمل و نقل عمومی، 19 شهریور ماه واریز شد.

واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودرو

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی اطلاع داد و گفت: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه 559 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و ویژه، تاکسی های شهرهای بدون صندلی CNG ، تاکسی های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان ها و پیک موتوری واریز شد.

وی اضافه نمود: سهمیه مرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و بیست و چهار میلیارد ریال است که در 19 شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار توضیح داد: اعتبار فوق در تمام کارت های بانکی رانندگان شارژ می گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده نمایند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر سماس از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار آگاه شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 980

به "واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید