مقام کویتی: فعالیت طبیعی گذرگاه مرزی عراق و کویت ادامه دارد

به گزارش فروش برتر، مدیر اداره کل گذرگاه های زمینی در وزارت کشور کویت با ارائه توضیحاتی درباره تصاویر مربوط به آتش سوزی و تجمع عده ای در نزدیکی گذرگاه سفوان در مرز کویت و عراق، تأکید کرد که فعالیت طبیعی این گذرگاه ادامه دارد.

مقام کویتی: فعالیت طبیعی گذرگاه مرزی عراق و کویت ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، إیاد الحداد مدیر اداره کل گذرگاه های زمینی در وزارت کشور کویت تصاویر مربوط به آتش سوزی و خرابکاری در نزدیکی گذرگاه سفوان در مرز کویت و عراق را کم اهمیت خواند و گفت که فعالیت این گذرگاه ادامه دارد.

الحداد گفت که تصاویر مربوط به آتش سوزی و خرابکاری در داخل خاک عراق در نزدیکی گذرگاه مرزی سفوان مربوط به تجمع یک گروه 150 نفره است که همگی از افراد کم سن و سال بودند و تعدادی از آن ها چند لاستیک خودرو را آتش زدند که با دخالت نیروهای امنیتی عراق آتش خاموش شد و تجمع نمایندگان نیز پراکنده شدند.

به نوشته روزنامه کویتیالقبس، این مقام کویتی اضافه نمود که گذرگاه مذکور تعطیل نیست و به صورت طبیعی در حال فعالیت است و دلیلی برای اتخاذ اقدامات احتیاطی وجود ندارد.

وی اضافه نمود که این حادثه عصر روز آدینه (دیروز) رخ داد و ما به بعضی مسافران ابلاغ نموده بودیم که به دلیل احتمال حریق جزئی، جانب احتیاط را رعایت نمایند.

این مقام کویتی ضمن تأکید بر فعالیت طبیعی گذرگاه سفوان به همه مسافران دو کشور که قصد عبور از این گذرگاه را دارند، اطمینان داد که اوضاع این گذرگاه خوب است.

دومین دور از تظاهرات مردمی در عراق ظهر روز آدینه (دیروز) در اعتراض به وضعیت بد مالی و معیشتی و وجود فساد در بین مقامات این کشور برگزار گردید.

در تظاهرات دیروز، 24 ساختمان دولتی و مقرهای احزاب سیاسی در استان های دیوانیه، میسان، واسط، بصره، بابل و ذی قار به آتش کشیده شد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 302

به "مقام کویتی: فعالیت طبیعی گذرگاه مرزی عراق و کویت ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام کویتی: فعالیت طبیعی گذرگاه مرزی عراق و کویت ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید