محدودیت جدید در شهرهای سیاه کرونایی اعمال نمی گردد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: رنگ سیاه و فوق قرمز در رنگ بندی کرونایی به این معنا بوده که شرایط قرمز است، اما شاخص آمار ابتلا و بستری کرونا بیش از قرمز است؛ باید توجه داشت که مبنای اعلام رنگ ستاد ملی مقابله با کروناست و رنگ بندی جدید اعلام شده صحت ندارد.

محدودیت جدید در شهرهای سیاه کرونایی اعمال نمی گردد

رنگ بندی اعلام شده ستاد ملی مقابله کرونا ملاک است

ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: باید رنگ بندی اعلام شده ستاد ملی مقابله کرونا که از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ می گردد، ملاک قرار گیرد البته از نظر تحلیل آماری در 63 شهر شاخص های کرونا بالاتر از قرمز است اما در رنگ بندی قرمز شدیدترین محدودیت اعمال شده است و در این شهرها محدودیت های جدیدی اعمال نمی گردد.

رئیسی گفت: هنوز ما برای اجرای محدودیت ها بیشتر کوشش کنیم و شاخص ها نشان می دهد میزان رعایت پروتکل ها در حال افزایش است و باید محدودیت ها به دقت اجرایی شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: در ارتباط با بانک ها ما هیچ کارگاه فراوریی و کارخانه را تعطیل نکرده ایم و تکلیف ادارات دولتی و خصوصی معلوم است و حداکثر تا یک سوم کارکنان باید حضوری فعالیت نمایند و اداراتی که می توانند کامل تعطیل باشند، اجازه دارند تعطیل نمایند.

رئیسی گفت: عرضه واکسن در جهان کم است و ما از ابتدای سال قبل درگیر تامین واکسن کرونا بودیم و مذاکرات را انجام دادیم و قول های بسیاری داده شد و از قرارداد 2 میلیون اسپوتنیک وی ، 420 هزار دوز واکسن دریافت کردیم، 16 میلیون و 800 هزار دوز از کوواکس خریداری کردیم اما شرکت های تامین نماینده سبد کوواکس بدعهدی کردند.

سرانجام فاز یک واکسیناسیون کرونا تا سرانجام فروردین ماه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: قول داده بودیم 1.3 میلیون نفر را تا سرانجام سال 99 واکسن بزنیم و تا سرانجام فروردین این وعده عملی می گردد و فاز یک واکسیناسیون به اتمام می رسد و برکت، رازی و پاستور به خوبی پیش می فرایند.

رئیسی گفت: پاستور از نیمه اردیبهشت ماه می تواند واکسن فراوری کند و در اختیار ما قرار دهد و قراردادهای خرید خارجی خوبی منعقد شده است و در اردیبهشت ماه گشایش خوبی اتفاق خواهد افتاد، همچنین به بخش خصوصی برای واردات واکسن مجوز داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1372

به "محدودیت جدید در شهرهای سیاه کرونایی اعمال نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت جدید در شهرهای سیاه کرونایی اعمال نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید