مترو پرند تا خرداد ماه سال 1400 به بهره برداری می رسد

به گزارش فروش برتر، ااستاندار تهران از به بهره برداری رسیدن مترو پرند تا خرداد 1400 اطلاع داد.

مترو پرند تا خرداد ماه سال 1400 به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه برطرف موانع مترو پرند گفت: مترو پرند در سه فاز مطرح شده که یک فاز تا شهر آفتاب و فاز دوم از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده و فاز سوم از فرودگاه تا پرند باقی مانده است.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان احداث فاز سوم اضافه کرد: بنا به دلایلی از جمله عدم تأمین بودجه و عدم تخصیص زمین پروژه طولانی شده و اکنون تمام کوشش ما در مجموعه استانداری این است تا با همراهی سایر دستگاه ها این پروژه را به انتها برسانیم تا مطالبه دیرین مردم این منطقه محقق گردد.

استاندار تهران در خصوص حل مسائل مطرح شده برای تکمیل مترو پرند توضیح داد: در خصوص تخصیص اعتبار 100 درصدی مترو در نامه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این موضوع پیگیری می گردد؛ ضمن اینکه پیشنهاد تغییر دستگاه اجرایی مسئول اجرای پروژه نیز منتفی است چراکه صرفاً سبب طولانی شدن فرایند احداث مترو می گردد.

محسنی بندپی سپس گفت: در خصوص تعهد شرکت شهرک های جدید برای تخصیص 50 هکتار زمین به مترو جهت ایجاد مجتمع ایستگاهی و ... با یاری شهردار پرند موضوع پیگیری و 25 هکتار باقی مانده از این میزان تخصیص داده می گردد.

وی مطرح نمود: موضوعات دیگر از جمله عبور خط انتقال برق در حریم 6 کیلومتری شهری و همچنین تعارضاتی که با راه آهن وجود دارد آنالیز و مرتفع می گردد تا با همت مسئولان و پیگیری های استانداری تهران این پروژه تا انتها خردادماه سال آینده افتتاح گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 942

به "مترو پرند تا خرداد ماه سال 1400 به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو پرند تا خرداد ماه سال 1400 به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید