فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیارد ها واکسن کرونا آماده می گردد

به گزارش فروش برتر، فرودگاه بین المللی فرانکفورت با وجود کاهش پروازهای مسافربری، اکنون برای ارسال محموله های واکسن کووید-19 به سراسر دنیا آماده می گردد.

فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیارد ها واکسن کرونا آماده می گردد

به گزارش ایسنا، کارشناسان بخش صادرات داروییِ آلمان می گویند که این فرودگاه از همین حالا به مصاف این چالش بی سابقه رفته است.

کارکنان انبار داروی فرودگاه بین المللی فرانکفورت، جایی که همین حالا هر روز صدها تن دارو را در دمای پایین نگهداری و آماده پرواز می نماید، می گویند نگرانی از اجرای درست و دقیق ماموریت جدید پیشاپیش آن ها را درگیر نموده است. با این حال مدیر حمل و نقل (کارگو) شرکت لوفتهانزا معتقد است که فرایند و برنامه ریزی اجرای این عملیات برای آینده نزدیک، تا به امروز دقیق بوده است.

واکسن های فراوری شده برای مبارزه با ویروس کرونا به نگهداری در دمای بسیار پایین (منفی 60 تا 70 درجه سانتیگراد) احتیاج دارند.

مقام های هوانوردی آلمان می گویند که صادرات واکسن کووید-19 دست کم تا خاتمه سال 2021، فرودگاه فرانکفورت را درگیر خواهد نمود.

به گزارش یورونیوز، تا به امروز چند مرکز تحقیقاتی در آلمان، بریتانیا، چین، روسیه و ایالات متحده اعلام نموده اند که پیروز به فراوری واکسن کووید-19 کارآمد و کم خطر شده اند. با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سراسر دنیا، ریشه کن کردن این پاندمی به واکسیناسیون دنیای احتیاج دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1131

به "فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیارد ها واکسن کرونا آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیارد ها واکسن کرونا آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید