ظریف با رئیس جمهور اندونزی دیدار کرد

به گزارش فروش برتر، رئیس جمهور اندونزی در دیدار ظریف با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط اقتصادی ایران و اندونزی بر رایزنی دو کشور در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فیمابین تاکید کرد.

ظریف با رئیس جمهور اندونزی دیدار کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار با مقامات اندونزی با جوکو ویدودو رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه هر چه بیشتر روابط برادرانه دو کشور را مورد تاکید قرار داد و از مواضع اصولی اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام و اجرای قطعنامه 2231 قدردانی کرد.

ظریف با اشاره به مذاکرات خود با همتای اندونزیایی، از افزایش حجم روابط تجاری دو کشور و توافق طرفین برای استفاده از طرفیت کمیسیون مشترک اقتصادی و دیگر راهکار ها برای تقویت روابط اقتصادی دو کشور ابراز خرسندی کرد.

جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، از اینکه علیرغم شرایط کرونا، ارتباطات روسای جمهور دو کشور ادامه یافته است، ابراز خرسندی کرد و با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط اقتصادی دو کشور، بر رایزنی طرفین در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فیمابین تاکید کرد.

به گزارش فارس، رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران که به منظور انجام رایزنی با مقامات اندونزی در جاکارتا حضور دارد، امروز با رتنو مرسودی وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ظریف ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در نهایی کردن موافقتنامه تعرفه ترجیحی با اندونزی، از مواضع این کشور در شورای امنیت برای حفظ برجام و اجرای قطعنامه 2231 قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1374

به "ظریف با رئیس جمهور اندونزی دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با رئیس جمهور اندونزی دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید