شجاعی: هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست، بازیکنان در کنار هم نباشند، مشکلاتی به وجود می آید

به گزارش فروش برتر، بازیکن تیم فوتبال امید اعتقاد دارد که هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست.

شجاعی: هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست، بازیکنان در کنار هم نباشند، مشکلاتی به وجود می آید

برای سفر با قیمت تور پوکت بهار 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی شجاعی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال امید گفت: تمرین نخست با نشاط برگزار گردید اما تیم هنوز کامل نیست و ناقص است. با وجود اینکه همه بازیکنان به اردو نیامده و با 15،16 بازیکن تمرین کردیم اما جلسه اول با نشاط بود.

وی در مورد دیدارهای پیش رو در قابت های انتخابی قهرمانی آسیا توضیح داد: بازی های مهمی در پیش داریم و باید جدی به این مسابقات نگاه کنیم. نباید به اسم تیم ها توجه کرد. قرقیزستان و عمان تیم های خوبی دارند و هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست. ما کاملا این مسابقات را جدی گرفته ایم.

بازیکن تیم فوتبال امید در مورد غیبت بعضی از بازیکنان گفت: هر چقدر بازیکنان خوب و اسم و رسم دار در لیگ برتر داشته باشیم اما در کنار هم نباشند، مشکلاتی به وجود می آید. اگر بازیکنان در کنار هم باشند، هماهنگی بیشتر خواهد شد.

شجاعی در ارتباط با المپیک 2020 گفت: ما یک دوره به جام جهانی جوانان صعود نموده ایم و باید دو برابر گذشته زحمت کشیده و امکانات داشته باشیم. تجربه تیم بالا رفته و باید برای المپیک هزینه بیشتری کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 464

به "شجاعی: هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست، بازیکنان در کنار هم نباشند، مشکلاتی به وجود می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست، بازیکنان در کنار هم نباشند، مشکلاتی به وجود می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید