سمیع زاده: غلامپور به دلیل مصدومیت مسابقات جام جهانی را از دست داد

به گزارش فروش برتر، مدیر فنی تیم ملی شنا گفت: رقابت های جام جهانی برای آمادگی تیم ملی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو درنظر گرفته شده است.

سمیع زاده: غلامپور به دلیل مصدومیت مسابقات جام جهانی را از دست داد

محسن سمیع زاده درباره مسابقات جام جهانی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: فدراسیون جهانی شنا در طول سال 9 مسابقه جام جهانی برگزار می نماید که ما تیم ملی را آمادگی تیم جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به جام جهانی قطر اعزام می کنیم.

وی اضافه نمود: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی دو مسابقه جام جهانی در نظر گرفته بودیم که مسابقات کازان روسیه به دلیل کمبود منابع اقتصادی لغو شد.

مدیر فنی تیم ملی شنا با بیان این مطلب که حد نصاب هایی را برای شناگران درنظر گرفته است، گفت: چهار شناگر اعزامی را با توجه به حد نصاب های درنظر گرفته شده انتخاب کردیم که براین اساس مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو، علیرضا یاوری و سینا غلامپور برای اعزام معرفی شدند اما سینا غلامپور به دلیل مصدومیت مچ پا نمی تواند تیم را همراهی کند.

وی ادامه داد: مهدی انصاری در ماده 50 و 100 متر پروانه، بنیامین قره حسنلو در ماده 50 و 100 متر آزاد و علیرضا یاوری در ماده 100 متر پروانه و 200 متر آزاد رقابت خواهند کرد اما در یکی دو ماده دیگر هم رقابت خواهند کرد تا در فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه بازی های المپیک شرایط شان را آنالیز کنیم.

سمیع زاده درباره اعزام دو شناگر نوجوان به این مسابقات گفت: شورای المپیک آسیا در حاشیه این مسابقات کمپی را برگزاری خواهد نمود که علی جعفری و مظاهری دو شناگر نوجوان را معرفی کردیم که در این کمپ شرکت خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی از روز سه شنبه به مدت سه روز در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 329

به "سمیع زاده: غلامپور به دلیل مصدومیت مسابقات جام جهانی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیع زاده: غلامپور به دلیل مصدومیت مسابقات جام جهانی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید