سرنوشت عجیب تیم های سابق علی دایی!

به گزارش فروش برتر، یکی دیگر از تیم هایی که علی دایی راهنمایی آن را در لیگ برتر بر عهده داشته سقوط کرد و مثل دیگر تیم های تحت راهنمایی او به جز پرسپولیس دیگر در بالاترین سطح لیگ ایران حضور ندارد.

سرنوشت عجیب تیم های سابق علی دایی!

تیم های صبا، راه آهن، نفت تهران و حالا سایپا تیم های مورد اشاره هستند. سایپا در حالی سقوط کرد که از سال 1372 که در بالاترین سطح لیگ ایران حضور داشت تا امروز تنها در یک دوره از مسابقات فوتبال لیگ برتر در سال 75 غایب بوده است.

سایپا یکی از 5 تیم فوتبال ایران کنار پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن بود که در تمام ادوار مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای حضور داشت و تنها قهرمانی این تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر هم در لیگ ششم حرفه ای در سال 86-85 و تحت راهنمایی علی دایی به دست آمد.

هیچ کدام از تیم های مورد نظر در زمان سرمربیگری علی دایی سقوط ننموده و حداقل یک سال بعد از جدایی علی دایی سقوط کردند، علی دایی با تیم هایش در لیگ برتر و مسابقات جام حذفی یک قهرمانی لیگ با سایپا، یک قهرمانی جام حذفی با نفت تهران و 2 قهرمانی جام حذفی با تیم فوتبال پرسپولیس دارد و به جز پرسپولیس که در حال حاضر قهرمان لیگ برتر هم هست، بقیه تیم های او به دسته پایین تر سقوط نموده و به جز سایپا 3 تیم دیگر کاملا از فوتبال ایران محو شده اند.

علی دایی مربیگری رسمی در فوتبال ایران را از سال 85 در تیم سایپا شروع کرد و در همان سال او با تیم سایپا قهرمان لیگ برتر شد، سپس مربیگری تیم های فوتبال ملی ایران، پرسپولیس، صبا، راه آهن و نفت تهران را هم عهده دار شد.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1529

به "سرنوشت عجیب تیم های سابق علی دایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب تیم های سابق علی دایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید