زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت آزمون استخدامی وزارت بهداشت 24 بهمن ماه برگزار می گردد و کلیه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی، در حال اجرا است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش وبدا، سید کامل تقوی نژاد با بیان این مطلب، گفت: برای تصدی 38 هزار و 953 پست در آزمون بهمن ماه، 219 هزار نفر ثبت نام نموده اند به عبارت دیگر از هر 5 نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می گردد. در مشاغل درمانی که قرار است 19 هزار و 239 نفر استخدام شوند، 78 هزار نفر و 500 ثبت نام نموده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار داشت: در بخش فوریت های پزشکی 5 هزار و 200 نفر استخدام می شوند که در این بخش، حدود 10 هزار نفر شرکت نموده اند. برای مشاغل بهداشتی که قرار است 11 هزار و 656 نفر بکارگیری شوند، 84 هزار نفر شرکت نموده اند.

تقوی نژاد یادآور شد: 200 نفر در سازمان انتقال خون استخدام می شوند که در این بخش یک هزار و 200 نفر ثبت نام نموده اند. همچنین برای مشاغل عمومی که دو هزار و 978 نفر استخدام می شوند، نزدیک به 46 هزار نفر نام نویسی نموده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اضافه نمود: با مسئولان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه بعد از برگزاری آزمون، اعلام گردد و پس از آن مراحل اداری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و به کمک خداوند در اولین ماه های سال آینده، حدود 40 هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول بکار می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1228

به "زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید