روسیه: توافق جدید اوپک پلاس از ثبات بازار نفت حمایت می نماید

به گزارش فروش برتر، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اظهار داشت توافق جدید اوپک پلاس از ثبات بازار و قیمت جهانی طلای سیاه حمایت می نماید.

روسیه: توافق جدید اوپک پلاس از ثبات بازار نفت حمایت می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش، کرل دمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه توافق جدید اوپک پلاس را عامل ثبات بازار و قیمت جهانی نفت دانست.

او در مصاحبه با سی ان بی سی نیوز آمریکا گفت: این قرارداد از قیمت نفت به شدت حمایت می نماید و اگر چنین نبود الان شاهد قیمتی زیر بشکه ای 10 دلار بودیم.

این مقام روس اضافه کرد: درخواست برای کاهش فراوری نفت درخواستی واقعا عظیم بود، ولی این بدین معنا نیست که این توافق جدید قیمت ها را در بازار به صورت استثنایی افزایش دهد.

دمیتریف تاکید نمود که این توافق ثبات را به بازار بر می گرداند بعضی نوسانات وجود دارد، اما قیمت ها به تعادل می رسد و این مسئله ای بسیار مهم برای ثبات کشور ها به ویژه فراوری کنندگان و مصرف کنندگان است.

نشست مجازی اوپک پلاس که هفته گذشته با مشارکت کشور های عضو و پس از انتها یافتن اختلاف های روسیه و عربستان برگزار گردید که به موجب توافق کشور ها کاهش 10 میلیون بشکه ای برای اعضا و 5 میلیون بشکه ای برای کشور های غیرعضو در دوماه مه و ژوئن مقرر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 732

به "روسیه: توافق جدید اوپک پلاس از ثبات بازار نفت حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: توافق جدید اوپک پلاس از ثبات بازار نفت حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید