رسول پناه: تأخیر 5 روزه باعث صدور رأی کالدرون شد، نظری تازه عضو هیئت مدیره استقلال شده و بی تجربگی کرد

به گزارش فروش برتر، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه پرداخت مطالبات کالدرون پنج روز به تأخیر افتاد و به همین دلیل فیفا در این پرونده ما را محکوم کرد.

رسول پناه: تأخیر 5 روزه باعث صدور رأی کالدرون شد، نظری تازه عضو هیئت مدیره استقلال شده و بی تجربگی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره صدور رأی گابریل کالدرون گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم، منتظر صدور رأی کالدرون بودیم که این اتفاق رخ داد.

وی در خصوص درخواست پرسپولیس برای دریافت مشروح رأی و هزینه هایی که این فرایند برای باشگاه خواهد داشت، مطرح کرد: به هر حال این یک فرایند قضایی است و این فرایند باید طی گردد. متاسفانه پرداخت مطالبات کالدرون پنج روز به تأخیر افتاد و این مسائل برای ما به وجود آمد. ایشان وقتی اعلام فسخ کرد، ما 20 روز زمان داشتیم تا مطالبات او را پرداخت کنیم و به توافق برسیم، راحت هم می توانستیم این مشکل را حل کنیم اما متأسفانه پرداخت مطالبات او به 25 ژانویه خورد و آن پنج روز باعث صدور این رأی شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص تأمین منابع اقتصادی برای پرداخت مطالبات کالدرون نیز شرح داد: ما با خود کالدرون رایزنی کردیم و قرار است به توافقی برسیم. خودش هم گفته است که دوست دارد توافق کند.

مشکل برانکو در پفراینده کالدرون هم تکرار نگردد. رسول پناه در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاری گفت: برانکو مربی بزرگی است و گردن پرسپولیس حق دارد. واقعا به او بی مهری شد. او مطالباتی داشت و باشگاه همان موقع باید آن ها را پرداخت می کرد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در خصوص لایحه 1300 صفحه ای هم بگویم که ما اصلاً در این لایحه یک خط از برانکو شکایت نکردیم. بعضی ها از این لایحه اطلاعات حقوقی نداشتند. وقتی CAS از ما مدارک را خواست، ما باید مدارک را در شش صفحه کپی کنیم و به همین دلیل تعداد صفحات لایحه این مقدار شد. فکر نکنید ما شکایتی کردیم، ما مدارک را وقتی در شش صفحه کپی کنیم همین مقدار می گردد. من دیدم عده ای شیطنت کردند و گفتند ما 1300 صفحه شکایت نموده ایم اما اینطور نیست و ما حتی یک خط هم از کسی شکایت ننموده ایم.

وی درباره شرایط لیگ برتر و بحث کرونایی شدن چند بازیکن تیم های استقلال و فولاد نیز بیان نمود: درباره اتفاقاتی که برای استقلال و فولاد افتاده باید ملاحظاتی می شد. خدا را شکر در پرسپولیس چنین اتفاقاتی رخ نداده است. من فکر می کنم با دو، سه بازی دیگر قهرمانی پرسپولیس همانطور که قبلا پیش بینی نموده بودم، مسجل خواهد شد. متولی لیگ هم سازمان لیگ است و ما هر چیزی آن ها بگویند تمکین می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص قهرمانی پرسپولیس بیان نمود: هم آقای پیروانی جواب او را داد و هم آقای خبیری. به نظرم صلاح نبود عضو هیئت مدیره استقلال چنین حرفی را بزند. آقای نظری عضو شورای شهر است و چون تازه وارد هیئت مدیره شده، بی تجربگی کرد.

وی درباره شرایط استادیوم شهید کاظمی گفت: قرار شد برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، دو استادیوم به نام هر یک از آنها باشد. استادیوم شهید درفشی فر مسائلی داشت که با پیگیری خواجه وند، سند این استادیوم به نام پرسپولیس می گردد. از لحاظ استقرار مکانی، استادیوم درفشی فر با هیچ استادیومی قابل مقایسه نیست و قیمت بالایی دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه اضافه نمود: استادیوم شهدای گمنام را هم به ما دادند که موقعیت خاص خود را داشت. استادیوم کاظمی سند ندارد و اوقافی است. به همین خاطر، ارزش استادیوم شهدای گمنام بیشتر است و ما حق انتفاع از استادیوم شهید کاظمی را داریم .

رسول پناه درخصوص مالکیت آبی های پایتخت بر استادیوم های خود توضیح داد: در اصل دو استادیوم متعلق به هر یک از باشگاه های استقلال و پرسپولیس است و پرسپولیس حق انتفاع از استادیوم شهید کاظمی را دارد و استقلال حق انتفاع استادیوم امام رضا (ع) را. با این حال استادیومی که برای پرسپولیس است، خیلی باارزش تر است.

وی درخصوص پرداخت مبلغ قرارداد و پاداش های سرخپوشان بیان نمود: حدود 70 درصد به اعضای تیم پرداخت و پاداش ها هم امروز (سه شنبه) واریز شده است. مطالباتی از پاداش دوره قبل وجود دارد که دستور پیگیری آن را دادم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته شد در صورتی به علیرضا بیرانوند پاداش تعلق می گیرد که پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر گردد، گفت: برداشت اشتباهی اتفاق افتاده و این نقل قول انجام نشده است. مدیر اقتصادی باشگاه گفت چنین حرفی به بیرانوند نزدم.

رسول پناه درخصوص شرایط اوساگونا و استوکس گفت: هنوز نتوانستیم برای اوساگونا بلیت بگیریم تا به ایران بازگردد. همچنین به مدیر حقوقی باشگاه هم نامه زدیم تا رسماً از استوکس شکایت کند.

وی در این باره که به نظر می رسد بیرانوند دیگر در پرسپولیس نخواهد بود، گفت: بله. به باشگاه آنتورپ گفتیم بیرانوند از 11 تیر، بازیکن این باشگاه است و حقوق و مقدمات پرواز بازیکن هم بر عهده آنتورپ خواهد بود. منتظریم مقدمات سفر بیرانوند که بازیکن بزرگی برای ایران و پرسپولیس است، مهیا گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص حواشی تبلیغات اینستاگرام باشگاه توضیح داد: ما حق تبلیغات را به کارگزار واگذار کردیم و این شرکت هم استفاده تبلیغاتی را به شرکتی دیگر واگذار نموده است. طرفداران از این موضوع نگران بودند که برای حل این مشکل، تذکر کتبی دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 883

به "رسول پناه: تأخیر 5 روزه باعث صدور رأی کالدرون شد، نظری تازه عضو هیئت مدیره استقلال شده و بی تجربگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: تأخیر 5 روزه باعث صدور رأی کالدرون شد، نظری تازه عضو هیئت مدیره استقلال شده و بی تجربگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید