رحیمی: خطیبی یک کار ناتمام با تراکتور دارد، همه پشت هم خواهیم بود

به گزارش فروش برتر، معاون ورزشی تراکتور تبریز گفت: رسول خطیبی یک کار نیمه تمام در تراکتور دارد و با آرامش به کار خود ادامه خواهد داد.

رحیمی: خطیبی یک کار ناتمام با تراکتور دارد، همه پشت هم خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، علیرضا رحیمی در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید تیم ضمن خوش آمدگویی به رسول خطیبی، گفت: در ابتدا جا دارد از مسعود شجاعی تشکر کنم. اینکه ما توانستیم نیم فصل را با ارائه بازی های زیبا به اتمام برسانیم، حاصل مدیریت بسیار خوب مسعود شجاعی بود. او در تراکتور فداکاری کرد و این کار در ذهن ما خواهد ماند.

وی اضافه کرد: در کنار مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی نیز نقش محوری در تیم ما دارند. آنها نه تنها در ایران، بلکه در دنیا مطرح هستند و ما افتخار می کنیم که در تراکتور میزبان چنین بازیکنان بزرگی هستیم.

معاون ورزشی تراکتور در ادامه اظهاراتش به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: از تک تک اعضای تیم هم متشکرم و می دانم که چقدر با جان و دل برای تراکتور زحمت می کشند. فضای دوستی و رفاقت در تیم ما وجود دارد و این ارتباط بسیار خوب، قطعاً می تواند در نیم فصل دوم یاری زیادی به ما کند.

رحیمی با ابراز خرسندی از حضور رسول خطیبی در تراکتور، خاطر نشان کرد: از بازگشت رسول خطیبی به تراکتور خوشحالم. او هم نسبت به تراکتور و آذربایجان تعصب دارد و هم روحیه رهبری در وی دیده می گردد. رسول خطیبی می تواند در لحظات حساس بهترین تصمیم ها را بگیرد.

وی ادامه داد: مطمئنم با اعتمادی که وجود دارد، همه پشت هم خواهیم بود و می توانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. ان شاءالله در نیم فصل دوم نیز مسعود شجاعی نقش ویژه ای در موفقیت تیم خواهد داشت و تیم را با قدرت و اتحاد جلو خواهیم برد. من به آینده خیلی امیدوارم و مطمئنم که تراکتور در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب می نماید.

رحیمی در انتها اظهاراتش یادآور شد: رسول خطیبی یک کار نیمه تمام در تراکتور دارد و با آرامش به کار خود ادامه خواهد داد. همه ما پشت او هستیم و از دیدن چنین جو مثبتی در داخل تیم، خوشحالیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1277

به "رحیمی: خطیبی یک کار ناتمام با تراکتور دارد، همه پشت هم خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: خطیبی یک کار ناتمام با تراکتور دارد، همه پشت هم خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید