دنیزلی: تراکتور در جهت خوبی واقع شده است، شکست مقابل صنعت نفت چندان مهم نیست، هواداران واقعی کاری با بازیکنان رقیب و داور ندارند

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: با مرور شرایط رقبای مان در هشت بازی قبلی، به این نتیجه می رسیم که عملکردمان خوب بوده است و طرفداران مان به روند خوب تراکتور عادت نموده اند.

دنیزلی: تراکتور در جهت خوبی واقع شده است، شکست مقابل صنعت نفت چندان مهم نیست، هواداران واقعی کاری با بازیکنان رقیب و داور ندارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: 17 امتیاز از هشت بازی کسب نموده و در رتبه دوم جدول قرار داریم. با مرور شرایط رقبای مان در هشت بازی قبلی، به این نتیجه می رسیم که عملکردمان خوب بوده است و هواداران مان به روند خوب تراکتور عادت نموده اند، ما و هواداران خواستار تداوم روند خوب امتیازگیری هستیم.

وی با بیان اینکه عملکرد خوبی در نیمه نخست بازی با صنعت نفت نداشتیم، شرح داد: اواخر بازی چندین موقعیت گل به دست آوریم، اما در زدن گل ناکام بودیم. معتقدم شکست مقابل صنعت نفت چندان مهم نیست و تراکتور در جهت خوبی واقع شده است.

دنیزلی گفت: بازیکنان هر از گاهی دچار مصدومیت می شوند که این موضوع هم مشکل چندانی برای مان ایجاد نمی کند.

سرمربی تراکتور خطاب به هواداران، اظهار کرد: این هفته با رقیب همیشگی مان بازی داریم، ولی این رقابت تنها به 90 دقیقه ختم می گردد و از هواداران تقاضا دارم ما را در طول بازی به طور کامل حمایت نمایند. شک نداشته باشید که تمامی کوشش مان را انجام خواهیم داد و پرشورها فقط بازیکنان تراکتور را تشویق نموده و هیچ گونه بی احترامی نسبت به اعضای تیم مقابل انجام ندهند.

وی با تأکید بر اینکه فوتبال رقابت برادری هست، بیان نمود: تراکتور و استقلال دو تیم قدرتمند لیگ برتر ایران هستند؛ همچنین هواداران تراکتور، پرشورترین هواداران فوتبال ایران. هواداران واقعی کاری با بازیکنان رقیب و داور ندارند و فقط تیم خودشان را تشویق می نمایند.

دنیزلی ادامه داد: پنج بازی از هشت بازی خود را در خارج از خانه انجام داده ایم که با مدنظر قرار دادن این موضوع، شرایط تیم رضایت بخش است. لیگ برتر یک مسابقه ای است که خاتمه آن مهم بوده و به همراه هواداران مان این مسابقه را در آن نقطه هدف گذاری شده به خاتمه خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه آقایان زنوزی و صادقیان در تمامی موضوعات به ما یاری می نمایند، گفت: مکتب تراکتور به معنای موفقیت، جنتلمنی و برادری با رقباست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 312

به "دنیزلی: تراکتور در جهت خوبی واقع شده است، شکست مقابل صنعت نفت چندان مهم نیست، هواداران واقعی کاری با بازیکنان رقیب و داور ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: تراکتور در جهت خوبی واقع شده است، شکست مقابل صنعت نفت چندان مهم نیست، هواداران واقعی کاری با بازیکنان رقیب و داور ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید