دستورالعمل فیفا به کشورهای عضو؛ لیگ های داخلی و جام های دیگر ناتمام نمانند

به گزارش فروش برتر، یک روزنامه قطری از آخرین دستورالعمل فدراسیون جهانی فوتبال خطاب به فدراسیون هاى عضو و تأکید بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ خبر داد.

دستورالعمل فیفا به کشورهای عضو؛ لیگ های داخلی و جام های دیگر ناتمام نمانند

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانى فوتبال با ارسال دستورالعمل یکسان به فدراسیون هاى عضو موارد مرتبط با برگزارى مسابقات لیگ و مشخص شرایط فصل نقل وانتقالات را تشریح کرد.

به نوشته روزنامه الرایه قطر، فیفا در این دستورالعمل اعلام کرده که هرکدام از کنفدراسیون هاى قاره ها و فدراسیون هاى کشورها مى توانند درباره نحوه برگزارى ادامه مسابقات بعد از حل بحران کرونا تصمیم گیرى کنند.

در این دستورالعمل بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ و جام هاى دیگر تأکید و اعلام شده کشورها نباید مسابقات را لغو کرده و یا ناتمام بگذارند، بلکه بعد از برقرارى شرایط باثبات و تضمین سلامتى جامعه مسابقات را پیگیرى کنند. درباره نحوه تکمیل مسابقات آزادى عمل به فدراسیون ها داده شده که بازى ها را طبق روال طبیعى دنبال کنند یا راهکار و روش هاى دیگرى را در نظر بگیرند. مسئله مهم تکمیل بازى ها و مشخص تکلیف رتبه تیم ها در جدول است. همچنین فدراسیون ها مى توانند با توجه به شرایط متفاوت موجود در کشورها نسبت به تنظیم تقویم مسابقات و زمان بندى فصل نقل وانتقالات اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 758

به "دستورالعمل فیفا به کشورهای عضو؛ لیگ های داخلی و جام های دیگر ناتمام نمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل فیفا به کشورهای عضو؛ لیگ های داخلی و جام های دیگر ناتمام نمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید