در صورت اجرای مجدد مجازات اعدام، مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا بی معنی است

به گزارش فروش برتر، معاون صدر اعظم آلمان ضمن تاکید بر لزوم جستجوی هر گونه کانال تبادل نظر با ترکیه در عین حال مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا در صورت اجرای مجدد مجازت اعدام در این کشور را بی معنی خواند.

در صورت اجرای مجدد مجازات اعدام، مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا بی معنی است

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم آلمان با وجود انتقادها به دولت ترکیه می خواهد همچنان به مذاکرات عضویت این کشور در اتحادیه اروپا پایبند باشد.

گابریل در مصاحبه تابستانی خود با شبکه آ ار دی آلمان تاکید نمود در شرایطی که ما حالا در آن قرار داریم باید به دنبال هر گونه کانال مذاکره با ترکیه بگردیم.

معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان با نگاهی به توافق پناهندگان با ترکیه که هجوم پناهجویان به اروپا را به شدت کاهش داده است در عین حال تاکید نمود که ما نباید اجازه دهیم که از طرف این کشور مورد اخاذی قرار گیریم. مذاکرات درباره آزادی ویزا برای شهروندان ترک و توافق پناهندگان هیچ ربطی به هم ندارند. اگر دولت ترکیه به بخش هایی از توافق پناهندگان پایبند نباشد ما در اروپا مجددا در برابر این تکلیف قرار می گیریم که از مرزهای خارجی اروپا حفاظت نموده و امکان دسترسی بهتر به این اتحادیه را فراهم کنیم.

دولت ترکیه اخیرا تهدید نموده است که اگر اتحادیه اروپا در زمان قابل پیش بینی شرط آزادی ویزا برای شهروندان ترک را برآورده نکند از توافق پناهندگان با این اتحادیه خارج می گردد.

گابریل در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید نمود به این مسئله که ترکیه در 10 تا 20 سال آینده به عضویت کامل اتحادیه اروپا درآید اعتقادی ندارد. با این حال اتحادیه اروپا باید همچنان در این راستا کار کند که ترکیه را با استاندارد های خود منطبق سازد. اما اگر آنکارا مجددا مجازات اعدام را اجرایی کند دیگر مذاکره درباره عضویت آن در این اتحادیه بی معنی است.

وی همچنین به بخش هایی از سیاست پناهندگان آنگلا مرکل انتقاد وارد نموده و گفت: اینکه به سادگی تنها بگوییم ما از عهده هجوم پناهندگان برمی آییم کافی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 544

به "در صورت اجرای مجدد مجازات اعدام، مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا بی معنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت اجرای مجدد مجازات اعدام، مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا بی معنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید