خبرنگاران 22 هزار دانش آموز گچسارانی برای سال تحصیلی جدید نام نویسی کردند

به گزارش فروش برتر، گچساران - خبرنگاران - رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران گفت: 22 هزار دانش آموز دختر و پسر این شهرستان تابستان سال جاری برای سال تحصیلی جدید در مدارس نام نویسی کردند.

خبرنگاران 22 هزار دانش آموز گچسارانی برای سال تحصیلی جدید نام نویسی کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران،ایوب مقیمی یکشنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران گچساران گفت: پیش بینی می گردد سال جاری 25 هزار دانش آموز گچسارانی در مقاطع مختلف تحصیلی نام نویسی نمایند.

وی در پاسخ به سوالی درباره هزینه های ثبت نام مطرح کرد: مدارس حق اجبار والدین برای پرداخت پول هنگام ثبت نام ندارند و تاکید نمود: بازرسان آموزش و پرورش بر نحوه نام نویسی دانش آموزان نظارت دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران هزینه برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین را بیشتر از کلاس های حضوری برآورد کرد و اضافه نمود: با توجه به تجربه برنامه آموزشی شاد و فرصت تابستان نواقص این برنامه تا حدودی رفع شده و شرایط بهتری برای فراگیری مطالب درسی در سال جدید به صورت آنلاین فراهم شده است.

مقیمی گفت: بخش عمده ای از دانش آموزان گچسارانی به زیرساخت های اینترنتی و کلاس های آنلاین دسترسی دارند.

رئیس اداره آموزش وپرورش گچساران بیان نمود: در صورت احتیاج به برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری از جزوه های آموزشی برای مدارس روستایی و دور دست استفاده خواهد شد.

مقیمی در خصوص چگونگی برگزاری کلاس های درس در صورت تداوم شرایط قرمز بیماری کرونا در گچساران توضیح داد: برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان در 2 گروه وارد مدرسه می گردد و هر گروه 2 ساعت در مدرسه مطالب درسی را فرا می گیرند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری آزمون کنکور سراسری برای 500 دانش آموز این شهرستان در چهار حوزه امتحانی از سوی آموزش و پرورش اطلاع داد.

مقیمی گفت: آموزش و پرورش آماده برگزاری آزمون کنکور سراسری برای این داوطلبان با رعایت دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کروناست.

هر ساله کنکور سراسری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار می شد.

سال جاری برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی آزمون سراسری کنکور در این شهرستان با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با یادآوری برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان در مدت زمان یک ماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: نگرانی بابت برگزاری کنکور سراسری وجود ندارد.

مقیمی همچنین از در دست ساخت بودن هفت طرح زمین چمن مصنوعی در مدارس گچساران اطلاع داد.

وی گفت: این طرح ها که عملیات اجرایی آنها پارسال آغاز شده به طور میانگین 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: نوسازی سه باب مدرسه فرسوده از دیگر برنامه های عمرانی است که برای ارتقای فضاهای آموزشی در دست ساخت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 936

به "خبرنگاران 22 هزار دانش آموز گچسارانی برای سال تحصیلی جدید نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 22 هزار دانش آموز گچسارانی برای سال تحصیلی جدید نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید