خبرنگاران وزیر دفاع استرالیا همکاری با آمریکا را برای امنیت ایندو-پاسفیک مهم دانست

به گزارش فروش برتر، نیویورک- خبرنگاران- وزیر دفاع استرالیا همکاری با آمریکا را برای امنیت منطقه ایندو-پاسفیک مهم دانست و گفت می خواهیم 270 میلیارد دلار برای تقویت توانایی های دفاعی خود سرمایه گذاری کنیم.

خبرنگاران وزیر دفاع استرالیا همکاری با آمریکا را برای امنیت ایندو-پاسفیک مهم دانست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

لیندا رینولدز روز سه شنبه در نشست مشترک خبری با همتای آمریکایی خود که با حضور وزیران خارجه دو کشور در واشنگتن برگزار گردید، اضافه نمود: امروز همکاری های دو کشور باید اطمینانی برای منافع مشترک باشد.

وی ادامه داد: بحث امروز ما هم درباره این مساله بود که چگونه همکاری دو کشور بهترین پاسخ را برای مشکلاتی که با آن روبرو هستیم در پی خواهد داشت. ما برای حمایت از چشم انداز مشترک که به امنیت و رفاه منطقه بازمی گردد، با تنظیم همکاری دفاعی موافقت نموده ایم.

وزیر دفاع استرالیا افزود: من و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا، بیانیه مشترکی را امضا کردیم که اولویت های همکاری و چگونگی آرایش دفاعی در ایندو-پاسفیک را تعیین می سازد. این بنا بر پایه های همکاری موفقیت آمیز نظامی ما در 10 سال گذشته ساخته شده است و جهت 10 سال آینده همکاری دفاعی ما در ایندو-پاسفیک را ریل گذاری می نماید.

رینولدز تاکید نمود: ما همچنین توانایی خود را برای تقویت امنیت منطقه ای و متوقف ساختن رفتارهای مخرب در منطقه مان به اشتراک می گذاریم. ما قصد داریم یک ذخیره سوخت استراتژیک نظامی برای عملیات های تجاری با سرمایه گذاری آمریکا در داروین ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: ما همچنین با تعمیق علوم تکنولوژی دفاعی و همکاری صنایع مان موافقت کردیم که شامل جنگ افزارهای اکترونیکی مافوق صوت و توانایی های فضایی می گردد. این تضمین می نماید که اتحاد حاشیه توانایی خود را در یک محیط به سرعت مدرن سازی شده، حفظ می نماید. کاهش بیشتر موانع ادغام پایه های صنعتی همچنین قابلیت همکاری و مقاومت مشترک ما را تقویت می نماید.

وزیر دفاع استرالیا اعلام نمود: وقتی در اوایل این ماه، استراتژی دفاعی استرالیا را ارائه دادیم، نخست وزیر ما گفت که اکنون با جهانی روبرو هستیم که بیش از گذشته فقیر و خطرناک شده است که خود باعث افزایش بی نظمی می گردد.

رینولدز ادعا کرد بر این اساس، استرالیا برای یک دهه آینده بالغ بر 270 میلیارد دلار برای ارتقای توانایی دفاعی خود در نظر گرفته است که باعث انعطاف و چابکی نیروی نظامی این کشور می گردد.

وی اضافه نمود: این رقم، همچنین استرالیا را برای حفاظت از منافع متحدانمان در ایندو-پاسفیک قوی تر از گذشته خواهد نمود. امروز بار دیگر بر ضرورت همکاری با متحدانمان برای تقویت حاکمیت و همچنین مقاومت در برابر زورگویی تاکید نمودیم. از این رو، آنچه که امروز به دست می آید برای آمریکا و استرالیا مهم خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 912

به "خبرنگاران وزیر دفاع استرالیا همکاری با آمریکا را برای امنیت ایندو-پاسفیک مهم دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر دفاع استرالیا همکاری با آمریکا را برای امنیت ایندو-پاسفیک مهم دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید