خبرنگاران سرمربی شاهین بوشهر: این تیم پنج بازیکن جدید جذب می نماید

به گزارش فروش برتر، بوشهر-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در مجموع شاهین علاوه بر شاهین مجیدی و امیرحسین موسی زاده قادر است تا پنج بازیکن جدید دیگر جذب کند که با اولویت بندی نسب به انجام این مهم اقدام خواهد شد.

خبرنگاران سرمربی شاهین بوشهر: این تیم پنج بازیکن جدید جذب می نماید

به گزارش خبرنگاران، داوود مهابادی روز چهارشنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: تیم شاهین بازیکنان باکیفیتی دارد اما با این وجود احتیاج است تا در بعضی از پست ها بازیکنان با کیفیت دیگری نیز به تیم اضافه شوند.

وی بیان نمود: چند بازیکن شاهین از تیم جدا و چند بازیکن نیز در ابتدا فصل مصدوم شدند که این موضوع جذب بازیکنان جدید را ضرورت بخشیده است.

مهابادی اظهارداشت: در نیم فصل جذب بازیکن سخت است چرا که بازیکنان تحت قرارداد با تیم های خود هستند با این حال باشگاه کوشش دارد تا دربعضی از پست ها بازیکنانی جذب شاهین شوند.

وی اظهارداشت: تمام هدف و نیت کادر فنی کسب بهترین نتیجه ممکن برای شاهین است و در این راستا با تمام تعهد و انرژی بتوانیم این مهم را محقق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر اضافه نمود: پیشکسوتان از ارکان اصلی تیم شاهین بوشهر هستند که از همین جا برای ادامه کار در شاهین از آنها رخصت می گیرم و همچنین از نظرات آنها برای موفقیت تیم استفاده خواهم کرد.

مهابادی اظهارکرد: در هر تیم بازیکنان رکن اصلی تیم و مورد حمایت طرفداران و باشگاه هستند اما در این بین مهم تر از آنها هوادران هستند که به تیم انرژی می دهند و باشگاه نیز در قبال آنها مسئولیت دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی گفت: تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز با تمام وجود کوشش می کند تا دل فوتبال دوستان استان و بویژه طرفداران خود را شاد کند.

شاهین بوشهر اکنون با 27 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1329

به "خبرنگاران سرمربی شاهین بوشهر: این تیم پنج بازیکن جدید جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شاهین بوشهر: این تیم پنج بازیکن جدید جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید