خبرنگاران توزیع یک میلیون پرس غذا میان نیازمندان خراسان رضوی

به گزارش فروش برتر، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: طی دهه ولایت با همکاری بنیاد بین المللی غدیر یک میلیون و 100 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان این نهاد و نیازمندان غیر مددجو در این استان توزیع شد.

خبرنگاران توزیع یک میلیون پرس غذا میان نیازمندان خراسان رضوی

حبیب الله آسوده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این اقدام با هدف حمایت از خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی غدیر، مردم و مراکز نیکوکاری زیرپوشش این نهاد انجام شد.

وی با بیان اینکه توزیع این تعداد پرس غذا همزمان با اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفت ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش بیش از 2.5 میلیون پرس غذا بین محرومان و نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: در نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با یاری خیران 175 هزار بسته یاری معیشتی نیز بین محرومان و خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا در این استان توزیع شد.

هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب 220 هزار خانوار در خراسان رضوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در سراسر کشور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکید بر حمایت از محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا شروع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 935

به "خبرنگاران توزیع یک میلیون پرس غذا میان نیازمندان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع یک میلیون پرس غذا میان نیازمندان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید