خبرنگاران آب 13 روستای سیلزده سیستان و بلوچستان همچنان قطع است

به گزارش فروش برتر، زاهدان- خبرنگاران- معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل سوم و چهارم فروردین در جنوب این استان آب 41 روستا را دچار مشکل کرد که تا به امروز آب 28 روستا وصل و 13 روستا همچنان قطع است.

خبرنگاران آب 13 روستای سیلزده سیستان و بلوچستان همچنان قطع است

روح الله سرگزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: همچنین در سیلاب اخیر با توجه به شدت بارش ها برق 88 روستای سیستان و بلوچستان قطع شد که در هم اینک برق همه روستاها بجر چهار روستای شهرستان بزمان وصل است.

وی ادامه داد: از مجموع 11 راه ارتباطی قطع شده ناشی از سیلاب 10راستا با فروکش کردن طغیان رودخانه های محلی بازگشایی و هم اینک تنها راستا بهشت آبا - جلگه چاه اسحاق بسته است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی های اخیر آسیب جدی به بخش کشاورزی این استان وارد نموده است.

وی بیان نمود: در سیلاب اخیر 71 خانوار در جنوب سیستان و بلوچستان دچار آسیب شدند که در چادر اسکان اضطراری یافتند.

سرگزی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت نموده و از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی،اسکان در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها و پایین دست سدها خودداری نمایند.

به گزارش خبرنگاران براثر بارندگی های سوم و چهار فروردین در سیستان و بلوچستان 11 راستا ارتباطی در جنوب این استان را بست و راه ارتباطی 91 روستای شهرستان های میرجاوه و تفتان و 40 روستای شهرستان دشتیاری قطع شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بیشترین بارش های شبانه روز گذشته با 89.4 میلی متر مربوط به چانف نیکشهر، ساربوگ قصرقند 78، درودی نرون خاش 71.5، پیپ نیکشهر 67، همت آباد کورین زاهدان63، توتان نیکشهر 62.5، بنت نیکشهر 61، دستگرد نیکشهر 60 و میرآباد زاهدان 58.5 میلی متر گزارش شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 686

به "خبرنگاران آب 13 روستای سیلزده سیستان و بلوچستان همچنان قطع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آب 13 روستای سیلزده سیستان و بلوچستان همچنان قطع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید