شرح شهرداری درباره حمله سگ های ولگرد به یک دختربچه در پایتخت

به گزارش فروش برتر، شهرداری منطقه 20 پایتخت در پی انتشار خبری مبنی بر حمله سگ های ولگرد به یک دختر بچه توضیحاتی را ارائه کرد.

شرح شهرداری درباره حمله سگ های ولگرد به یک دختربچه در پایتخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، در پی انتشار خبری مبنی بر حمله سگ های ولگرد به دختربچه گلفروش در تاریخ 8 بهمن، شهرداری منطقه 20 پایتخت در این خصوص شرحاتی را ارائه کرد.

در بخشی از شرحات شهرداری منطقه 20 آمده است: با توجه به آنالیز های صورت گرفته و تحقیقات میدانی کارشناسان منطقه 20 شهرداری تهران، متأسفانه این حادثه در روز یکشنبه مورخ 6 بهمن ماه 1398 خارج از محدوده منطقه 20 شهرداری تهران و در اراضی کشاورزی و زراعی نزدیک به روستای گلحصار در محدوده بخشداری کهریزک که سکونتگاهی غیررسمی است، اتفاق افتاده است.

در گفت وگو با مادر این کودک معین شد، نام کودک آسیب دیده نصرت بلوچی و از اتباع عزیز کشور پاکستان است که در زمان وقوع حادثه در کنار مادر خود بوده و مادر به دلیل مراقبت از کودک خردسالی که در بغل داشته، نتوانسته زمان حمله سگ از کودک حادثه دیده مراقبت کند و همین به مجروح شدن کودک منجر شده است.

کودک آسیب دیده ابتدا در یکی از بیمارستان های منطقه 20 بستری و سپس برای اقدامات تشخیصی و درمانی پیشرفته تر به بیمارستان دیگری منتقل شده است. شهرداری منطقه 20، براساس مسئولیت اجتماعی و اخلاقی خود، از زمان وقوع حادثه و در طول مراحل درمانی به عیادت از کودک آسیب دیده اقدام و به کاهش تألمات جسمی و روحی او و خانواده اش یاری نموده است. قابل شرح است که کودک آسیب دیده گل فروش و کودک کار نیست و خانواده او به سبزی کاری مشغول هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 527

به "شرح شهرداری درباره حمله سگ های ولگرد به یک دختربچه در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح شهرداری درباره حمله سگ های ولگرد به یک دختربچه در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید